شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۵

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته زمین پاک، روستای نمونه پاک با همکاری بخشداری این منطقه معرفی شد.

سیداحمد موسوی ‌آزاد اظهار کرد: به‌‌ مناسبت هفته زمین پاک اقدامات و برنامه‌های مطلوبی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روز اول با نام زمین پاک، مدیریت پسماند، روز دوم با عنوان زمین پاک حمایت از بازیافت، روز سوم زمین پاک، حفاظت از منابع آب، روز چهارم زمین پاک، حفاظت از منابع خاک، روز پنجم زمین پاک، باورهای دینی و اخلاقی و روز ششم زمین پاک، مشارکت عمومی نامگذاری شده است، افزود: امیدواریم در این هفته با برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب اهمیت زمین پاک برای مردم تبیین شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان تصریح کرد: برای همه ایام هفته زمین پاک، نامی متناسب با آن انتخاب شده و بنا داریم نسبت به اجرای برنامه‌های متنوع و آموزنده اقدام کنیم.

موسوی آزاد همچنین برگزاری جشنواره زمین پاک در یکی از پارک‌های محله‌ای، پاکسازی ساحل رودخانه بهمنشیر و مناطق روستایی، معرفی دهیار نمونه پاک با همکاری بخشداری آبادان، پاکسازی فضای شهرک صنعتی و سخنرانی در مساجد را از برنامه‌های هفته زمین پاک در این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره اینکه در چهارمین روز هفته زمین پاک در این منطقه پاکسازی ساحل رودخانه بهمنشیر با مشارکت هلال احمر، شهرداری منطقه دو و سازمان اتوبوسرانی انجام گرفت، گفت: امروز نیز به مناسبت پنجمین روز این هفته، پاکسازی مناطق روستایی توسط اهالی و دهیاران در حال انجام است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان اضافه کرد: در همین راستا روستای نمونه پاک نیز با همکاری بخشداری منطقه معرفی خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌های ویژه اندیشیده شده در این زمینه بتوان گامی مؤثر در زمینه درونی کردن حفاظت محیط زیست در منطقه برداشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار