شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۶

حسینیه شهید حجت‌الله رحیمی در شهرستان باغملک افتتاح شد.

حاج صفدر رحیمی پدر شهید کربلایی حجت‌الله رحیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام تشییع شده در روزهای اخیر، در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: در دوران حیات دنیایی شهید حجت‌الله، وی تلاش زیادی برای راه اندازی حسینیه‌ای در شهرستان باغملک انجام داد واین کار را تا آخرین روزهای عمر خود نیز پیگیری کرد.

وی افزود: با پیشنهاد شهید، قرار بود که منزل مسکونی ما به یک حسینیه تبدیل شود و ما هم موافق بودیم و برخی جلسات هیئت نورالائمه (ع) که توسط این شهید و جمعی از جوانان مخلص منطقه راه اندازی شده بود در این مکان برگزار می‌شد.

رحیمی ادامه داد: پس از شهادت حجت‌الله تصمیم قطعی گرفتیم که منزل ما به حسینیه‌ای به نام شهید تبدیل شود که این امر اخیرا محقق شد و این حسینیه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی هدف خود از این اقدام را تبدیل این حسینیه به یک مرکز فرهنگی در سطح منطقه عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم راه شهدای والامقام به ویژه شهید حجت‌الله رحیمی را به خوبی ادامه دهیم و سرباز گوش به فرمان و خوبی برای ولی امر مسلمین باشیم.

شهید کربلایی حجت‌الله‌ رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک از بسیجیان و مداحان خستگی ناپذیر این شهرستان بود که ازسوی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به عنوان خادم الشهدا مشغول خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور بود.

وی در 24 اسفند سال 1368 در باغملک به دنیا آمد و در صبح روز پنجشنبه 18 اسفندماه سال 1390 در پادگان دژ شهرستان خرمشهر هنگام انجام ماموریت شربت گوارای شهادت را نوشید وبه آروزی دیرینه‌ خود، شهادت در راه خدا نائل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار