شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

سرپرست دانشگاه پیام نور هفتکل گفت: ساختمان اداری آموزشی این دانشگاه تا پایان آذر ماه سال‌‌جاری ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

هدایت‌‌الله آقنوت در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: این ساختمان با زیر بنایی بالغ بر یکهزار و 800 متر مربع در سه طبقه در ضلع شمالی دانشگاه ساخته می‌شود.

وی افزود: این ساختمان شامل 12 کلاس درس است که با راه‌اندازی آن امیدواریم تا حدود زیادی مشکلات کمبود فضای آموزشی این مرکز دانشگاهی برطرف شود.

آقنوت در ادامه به راه‌اندازی چند آزمایشگاه و کارگاه جدید در این ساختمان اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از این ساختمان اداری آموزشی باعث راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های علمی مورد نیاز دانشجویان رشته‌های مختلف خواهد شد که بی شک رضایت دانشجویان و جویندگان علم منطقه و شکوفایی استعدادهای آنان را در پی خواهد داشت.

وی با قدردانی از مسئولان دانشگاه پیام نور کشور و استان به خاطر تخصیص اعتبارات ساخت و تجهیز این ساختمان افزود: امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به امر آموزش عالی در این شهر نفت خیز و محروم داشته باشند و زمینه را برای تجهیز هر چه بهتر دانشگاه پیام نور که تنها دانشگاه این شهرستان است، فراهم سازند.

سرپرست دانشگاه پیام نور هفتکل در خصوص اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه نیز گفت: برای ساخت و راه‌اندازی ساختمان اداری آموزشی دانشگاه پیام نور اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی مدت اجرای این پروژه را یک سال عنوان کرد و گفت: با توجه به سرعت عمل این پروژه امیدواریم بر اساس قرار داد منعقد شده این پروژه، تا پایان آذر ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

آقنوت در ادامه به نصب سر در ورودی دانشگاه پیام نور هفتکل اشاره کرد و گفت: نصب سر در ورودی دانشگاه به همراه حصارکشی اطراف دانشگاه به مناقصه گذاشته و پیمانکار آن نیز مشخص شد که پس از انجام تشریفات و طی مراحل قانونی  عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی پیش‌بینی کرد نصب سر در و حصارکشی دانشگاه پیام نور هفتگل سه ماه به طول بینجامد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار