شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۹

طی مراسمی در شهرستان دزفول افتخارآفرینان دانش‌آموز ورزشی این شهرستان تجلیل شدند.

سعید پاکدلان در این مراسم اظهار داشت: دانش‌آموزان مقاطع مختلف  تحصیلی در خانواده و جامعه الگو شده‌اند.

وی با اشاره به این دانش‌آموزان الگوی موفق دیگر دانش آموزان هستند، افزود: این دانش آموزان تلاش بسیار کرده و قابلیت خود را به اثبات رسانده‌اند تا به این مرحله از پویایی و نشاط رسیده و موفقیتی برای شهرمان دزفول کسب کرده‌اند.

این کارشناس خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید تلاش خود را مضاعف کنند تا سکوهای بالاتری در زمینه ورزشی به دست آورند و در این باره باید از همه تلاش و توان استفاده کرد.

پاکدلان خاطر‌نشان کرد: دانش‌آموزان قهرمان باید اخلاق و گذشت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و نسبت به دوستان خود مهربان بوده تا خاطرات خوبی را از خود به جای بگذارند.

پاکدلان افزود: مسابقات ورزشی در سال تحصیلی (91-90) با روند بسیار خوبی برگزار شد که در این دوره، 20 هزار نفر در مقاطع مختلف آموزشگاهی در مسابقات مقدماتی حضور داشته  و یک‌هزار نفر در مسابقات نهایی در قالب تیم‌های ورزشی برگزیده شدند.

در این مراسم مقام‌های نخست والیبال راهنمایی دختر، مقام نخست والیبال راهنمایی پسر، مقام نخست والیبال متوسطه دختر، مقام نخست دو و میدانی راهنمایی دختر، مقام نخست دو و میدانی ابتدایی دختر، مقام نخست آمادگی جسمانی متوسطه دختر، مقام سوم آمادگی جسمانی متوسطه دختر، مقام دوم بسکتبال راهنمایی پسر، مقام نخست ژیمناستیک ابتدایی پسر و مقام دوم ژیمناستیک ابتدایی پسر تجلیل شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار