شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور سومین شکست صنایع پتروشیمی در ماهشهر رقم خورد.
خبرگزاری فارس: سومین شکست صنایع پتروشیمی در ماهشهر رقم خورد
هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهایی انجام شد.

در این هفته از رقابت‌ها تیم صنایع پتروشیمی در خانه به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان رفت.

صنایع پتروشیمی در حالی در این دیدار در برابر حریف قرار گرفت که با توجه به نتایج خود در دو هفته اخیر به شدت به کسب پیروزی در این دیدار نیاز داشت.

این تیم پس از کسب پیروزی در دیدار هفته نخست در دو دیدار بعدی خود در برابر حریفان تن به شکست داده بود و به همین دلیل نیز درصدد جبران نتایج دو هفته اخیر خود بود.

در سوی دیگر ذوب‌آهن نیز تا کنون همه بازی‌های خود را با برد پشت‌سر گذاشته بود در اندیشه رسیدن به سومین برد متوالی و قرار گرفتن در جمع مدعیان جدول بود.

بر این اساس دیدار دو تیم از حساسیت‌های خاصی برخوردار بود و هر دو تیم درصدد کسب پیروزی در این دیدار بودند.

با این وجود تیم ذوب‌آهن بازی بهتر و هدفدارتری را نسبت به صنایع پتروشیمی ماهشهر انجام داد و در هر چهار کوارتر بازی از میزبان خود پیش بود.

در نهایت این دیدار با حساب 78 بر 57 به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا ذوبی‌ها به سومین برد متوالی خود دست یابند و در مقابل نیز صنایع پتروشیمی متحمل سومین شکست خود شود.

در جدول رده‌بندی و در پایان هفته چهارم ذوب‌آهن اصفهان با شش امتیاز در رده پنجم جای دارد و صنایع پتروشیمی نیز با پنج امتیاز در جای هشتم است.

هفته پنجم این رقابت‌ها روز پنج‌شنبه برگزار و در آن صنایع پتروشیمی میهمان افرا خلیج فارس خواهد بود و ذوب آهن در اصفهان میزبان شهرداری گرگان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار