اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
شوشان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش از برپایی نخستین نمایشگاه هنر، سوغات و هدایا در این شهرستان خبر داد.

فرامرز بهرامی‌نسب از برپایی نخستین نمایشگاه هنر، سوغات و هدایا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: حضور تولیدکنندگان استانی و کشوری در نمایشگاه هم موجب رونق بازار می‌شود و هم آشنایی تولیدکنندگان را با محصولات تولیدی شهرستان شوش و استان خوزستان به همراه دارد.

وی افزود: در نمایشگاه هنر و سوغات در شوش بیش از 70 واحد صنفی محصولات خود را در معرض دید شهروندان قرار می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش ادامه داد: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگانی از استان‌های خوزستان، اصفهان، فارس، تبریز، کرمانشاه و کردستان برپا می‌شود.

وی با اشاره به تعداد غرفه‌های موجود در نمایشگاه اضافه کرد: تاکنون 67 غرفه در نمایشگاه برپا شده است که پیش‌بینی می‌شود به دلیل تقاضا به تعداد این غرفه‌ها اضافه شود.

بهرامی با بیان زمان برپایی نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه هنر، سوغات و هدایا از امروز آغاز به کار می‌کند و به مدت 10 روز در محل مصلای نماز جمعه شوش دایر خواهد بود.

وی با اشاره به محصولات ارائه ‌شده در نمایشگاه خاطرنشان کرد: نمایشگاه هنر و سوغات در بخش‌های صنایع‌دستی و تزئینی، پوشاک، آجیل و خشک بار در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش در پایان عنوان کرد: محصولات این نمایشگاه با 10 تا 15 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، نمایشگاه هنر، سوغات و هدایا در این شهرستان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شوش و خانه اصناف و اتحادیه‌ها برپا می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار