شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
سعدون زاده: مدیران آبفا ۲۰ میلیارد تومان پول مردم آبادان را گرفته اند را به اهواز برده اند و صرف پرسنل خود کرده اند....
شوشان: دو نماینده مردم آبادان در برنامه مناظره تلویزیون محلی مدیران آبفای استان را متهم کردند که بخشی از اعتبارات اصلاح شبکه فاضلاب ابادان را به اهواز برده اند و صرف پرسنل خود کرده اند.

به گزارش فیدوس، این برنامه که عصر جمعه از شبکه محلی پخش شد با حضور مسوولین شهری و نمایندگان مردم به موضوع آبگرفتگی شهر آبادان در پی بارندگی اخیر اختصاص داشت که در بخشی از آن به موضوع پروژه های فاضلاب این شهر و تاثیر ان در بروز این بحران پرداخته شد.

جواد سعدون زاده در این برنامه گفت: مدیران آبفا 20 میلیارد تومان پول مردم آبادان را گرفته اند و ضمن برهم زدن سیستم سنتی فاضلاب مناطق شرکتی کاری برای این مناطق نکرده اند. وی افزود: این پول ها را به اهواز برده اند و صرف پرسنل خود کرده اند. یعنی این مدیران برای خودشان زیاد نوشابه باز می کنند!

محمدسعید انصاری دیگر نماینده آبادان در این برنامه ضمن تایید این موضوع گفت: مدیران آبفای پولی که از شرکت نفت آبادان برای اصلاح شبکه فاضلاب کوی کارگر گرفته شده بود را برده اند در اهواز هزینه کرده اند.

انصاری در بخش دیگری از سخنانش مدیران آبفای استان را ضعیف دانست و گفت: آنها می ترسند به آبادان بیایند. سه چهار ماه است که پیمانکاران کار اصلاح شبکه فاضلاب شهر ابادان را متوقف کرده و رفته اند، کسی هم جوابگو نیست. فرماندار این موضوع را پیگیری کند.

این نماینده در بخش دیگری از مناظره، سخن مدیر آبفای آبادان که می گفت تعدادی از خطوط لوله فاضلاب که جدیدا کار شده نشست کرده را قطع کرد و پرسید چرا نشست کرد؟ چون نظارت ضعیف بوده است. اصلا تشکیلات شما ضعیف است.

این اولین بار است که نمایندگان آبادان موضوع جابجایی مصرف پول و اعتبارات فاضلاب آبادان توسط مدیران آبفای استان در یک رسانه مطرح می کنند. مدیریت آبفای استان باید به این اتهام پاسخ دهند. نمایندگان آبادان هم نباید اهمال کنند و باید مدارک این موضوع را در اختیار رسانه ها و دستگاه های نظارتی قرار دهند تا در صورت صحت هزینه اعتبارات آبادان در جای دیگر، با متخلفان برخورد قانونی صدور گیرد.

صنیعی نژاد مدیرعامل آبفای استان پیش از این در جلسه علنی شورای شهر ابادان حاضر به پاسخگویی نشده بود.

گفتنی است در برنامه مناظره تلویریون محلی آبادان، علاوه بر سه نماینده این شهرستان، فرماندار، شهردار، رییس شورای شهر و مدیر آبفای این شهر حضور داشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار