شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۴

مسئول اداره ورزش هندیجان از برپایی مسابقه منطقه‌ای قوی‌ترین مردان در این منطقه خبر داد.امید احمدزاده در گفت‌وگو با فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به گرایش و علاقه مردم ورزش دوست شهرستان هندیجان، اداره تربیت ‌بدنی این منطقه، اقدام به برپایی مسابقه قوی‌ترین مردان در این خطه کرده است.

وی ادامه داد: این مسابقه با حضور دو ورزشکار در وزن 100 کیلوگرم و سه ورزشکار در وزن 100 کیلوگرم برگزار شد.

مسئول اداره ورزش و جوانان هندیجان افزود: مسابقه در پنج برنامه غلتاندن لاستیک 350 کیلویی، بلند کردن کنده 80 کیلویی، جابه‌جایی سیلندر 80 کیلویی به مسافت 30 متر، جابه‌جایی دو وزنه 60 کیلویی به صورت تعادلی به مسافت 30 متر، مرحله سه‌گانه بلند کردن سیلندر 80 کیلویی و همچنین جابه‌جایی وزنه 110 کیلویی به مسافت چهار متر و یک غلت لاستیک اجرا شد.

وی با اشاره به نفرات برتر مسابقه قوی‌ترین مردان هندیجان تصریح کرد: نفرات برتر در وزن 100-  کیلوگرم شامل محمد عبادی، مجید شنبدی، قاسم بصراوی و نفرات برتر در وزن 100+ کیلوگرم نعمت عبادی و محسن گلاف هستند. احمدزاده همچنین تصریح کرد: به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

وی بیان کرد: این مسابقه با حضور گرم و پرشور شهروندان ورزش دوست و ورزشکار هندیجانی برگزار شد.

مسئول اداره ورزش و جوانان هندیجان در پایان با اشاره به فواید جسمی، روانشناسی و اجتماعی ورزش خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی ورزش این شهرستان در زمینه‌های مختلف ورزشی به موفقیت‌های بالایی دست یابد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار