شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
شوشان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: روزانه 4 هزار و 500 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از شلمچه بازدید می‌کنند.
عادل فرهانیان در گفتگو با فارس اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی همزمان با آغاز سال تحصیلی آغاز شده است.

وی افزود: بر این اساس دانش‌آموزان سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: در این راستا و از زمان آغاز اعزام‌ها یادمان شهدای شلمچه به عنوان یکی از نقاط پربازدید عملیاتی دفاع مقدس میزبان دانش‌آموزان است.

فرهانیان تصریح‌کرد: طبق آمار اعلام شده از سوی مسئولان یادمان، روزانه 4 هزار و 500 نفر در قالب اردوهای راهیان نور از شلمچه بازدید می‌کنند.

وی اضافه‌کرد: این کاروان‌ها از نقاط مختلف کشور بوده و با توجه به اینکه این مرحله از اعزام‌ها مربوط به دانش‌آموزان دختر دانش‌آموز است اکثر زائران را این قشر تشکیل می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده تاکنون هیچ اتفاقی برای کاروان‌ها پیش نیامده است.

فرهانیان افزود: روند اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی تا دیماه ادامه خواهد یافت و پس از آن به دلیل برگزاری امتحانات وقفه‌ای در روند اعزام‌ها ایجاد خواهد شد.

وی گفت: پس از برگزاری امتحانات ترم اول مابقی اعزام دانش‌آموزان ادامه خواهد یافت و این روند تا بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح‌کرد: از بهمن ماه نیز کار اعزام راهیان‌نور دانشجویی آغاز می‌شود و تا اواخر اسفند ادامه می‌یابد.

وی گفت: پس از آن نیز از اواسط اسفند ماه نیز یادمان شهدای شلمچه پذیرای زائران راهیان نوروزی است که در قالب مهمانان نوروزی به این خطه سفر می‌کنند خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار