شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴
شوشان: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ، شعبه اقماری تامین اجتماعی بخش دهدز از توایع شهرستان ایذه روز سه شنبه با حضور اهالی منطقه ، مسوولان محلی و مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان افتتاح شد.

 به گزارش ایذه نیوز ، مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در مراسم افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی دهدز با اشاره به بعد مسافت بخش دهدز با شعبه تامین اجتماعی ایذه گفت: روان سازی امور ، ارایه خدمات در کمترین زمان ممکن از اهداف سازمان تامین اجتماعی است و بر اساس این ضرورت شعب اقماری راه اندازی می شود.

علی ترکاشوند افزود: تامین اجتماعی در راستای ارج نهادن به مخاطبان و ارباب رجوع ، خود را ملزم به پاسخگویی و انجام بموقع تعهداتش می داند و برای تعمیم ، توسعه و گسترش فرهنگ بیمه ای در تمامی نقاط کشور تلاش می کند.

ˈقدرت الله حمزهˈ فرماندار ایذه نیز با تقدیر از تلاش های به عمل آمده در راستای افتتاح شعب اقماری بویژه در بخش دهدز گفت: مولفه هایی برای خدمت رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران زیرپوشش تامین اجتماعی در دستور کار این سازمان قرار گرفته که عامل بسیار تاثیرگذاری در روند رو به رشد فعالیت های تامین اجتماعی در استان خوزستان و دیگر بخش های کم برخوردار بوده است.

وی حسن رفتار ، اطلاع رسانی و انجام بموقع امور محوله در تامین اجتماعی را از اهداف ارزشمند انسانی برشمرد.

با افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی دهدز، مردم این منطقه دیگر برای انجام امور بیمه ای خود مسافت 55کیلومتری تا شعبه تامین اجتماعی ایذه را طی نخواهند کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ایذه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
comment
0
1
comment حالا باید مسئولین نظارت برکار تامین اجتماعی داشته باشند که واقعا به مردم دهدز خدمات درست می دهد یانه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار