شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

شوشان: مسئول اطلاع‌رسانی ستاد سالگرد آیت‌الله جمی گفت: پنجمین سالگرد آیت‌الله جمی با حضور یکی از سران قوا روز پنج دیماه در آبادان برگزار می‌شود.

 کرده‌فروشانی در گفتگو با فارس اظهار کرد: آیت‌الله جمی یکی از شخصیت‌های برجسته‌ای است که منش و فرهنگ خاصی را ایجاد کرد.

وی افزود: برگزاری آیین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی تجلیل از یک شخصیت نیست بلکه تجلیل از یک فرهنگ است که در مردم جاری ساخته است.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد سالگرد آیت‌الله جمی ادامه داد: آیت‌الله جمی فردی بود خالصانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی برای مردم کار می‌کرد و این یکی از خصوصیات مهم وی بود.

کرده‌فروشانی تصریح‌ کرد: برگزاری آیین سالگرد ارتحال این شخصیت در واقع به‌ منظور تبیین منش و سلوک آن مرحوم برای الگوسازی نسل جوان است.

وی اضافه‌کرد: در واقع جوانان با مشاهده شخصیت آیت‌الله جمی متوجه خواهند شد که هر یک از آنها می‌توانند در چنین جایگاهی قرار گیرند.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد سالگرد آیت‌الله جمی خاطرنشان‌ کرد: در این راستا و به‌ منظور برگزاری هرچه مناسب‌تر آیین گرامیداشت پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی ستاد برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده است.

کرده‌فروشانی افزود: علاوه بر این کمیته‌های ستاد گرامیداشت آیت‌الله جمی نیز تشکیل و در حال انجام برنامه‌ها و وظایف خود هستند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی‌ انجام شده پنجمی سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنجم دیماه آغاز خواهد شد.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد سالگرد آیت‌الله جمی افزود: قرار است در مراسم امسال یکی از سران قوا به عنوان سخنران ویژه حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر سخنرانی برنامه‌های دیگری نیز در این روز برنامه‌ریزی و با حضور مردم و مسئولان اجرا خواهد شد.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد سالگرد آیت‌الله جمی تصریح‌ کرد: خوشبختانه همکاری مناسبی از سوی مسئولان شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی انجام شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار