شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵

مديرعامل سازمان تاكسيراني اهواز گفت: در بيشتر شهرهاي دنيا از تاكسي‌هاي شهري در زمينه تبليغات سيار استفاده مي‌شود و اجراي اين طرح در شهر اهواز نيز آغاز شده است.

موسي ممبيني در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرد: طرح نصب تبليغات بر روي تاكسي‌هاي شهري اهواز بر اساس مصوبه شوراي عالي‌ ترافيك كشور آغاز شده است. اين طرح در مهرماه سال 90 به سازمان تاكسيراني اهواز ابلاغ شد و اكنون طرح با همكاري بخش خصوصي در حال اجرا است.

وي افزود: تابلوهاي تبليغاتي كه بر روي سقف تاكسي‌هاي شهري اهواز نصب مي‌شوند با احتساب پايه‌اي كه روي سقف تاكسي قرار مي‌گيرد، 40 سانتي‌متر ارتفاع و 30 سانتي‌متر عرض دارند و به صورت طولي بر روي سقف قرار مي‌گيرند. هرچه مقاومت خودرو در برابر باد بيشتر باشد، ميزان آلايندگي آن هم بيشتر مي‌شود و براي پيش‌گيري از ايجاد مقاومت در برابر باد، اين تابلوهاي تبليغاتي به صورت طولي بر روي سقف تاكسي‌ها نصب مي‌شوند.

ممبيني تصريح كرد: نوع نگاه سازمان تاكسيراني در اجراي اين طرح، خدماتي است، نه انتفاعي. تاكسي يك وسيله خدماتي است و رسالت فرهنگي هم دارد و مي‌توان از اين وسيله به عنوان سفير سيار فرهنگي در سطح شهر و همچنين براي انجام امور تبليغاتي و اطلاع‌رساني استفاده كرد.

مديرعامل سازمان تاكسيراني اهواز خاطرنشان كرد: نصب تابلوهاي تبليغاتي بر روي سقف تاكسي‌ها هزينه‌بر است و در اجراي اين طرح اگر بگوييم به دنبال جنبه مالي موضوع نيستيم، دروغ گفته‌ايم؛ اين هزينه‌ها بايد به نوعي پوشش داده شوند. سازمان تاكسيراني درآمدي ندارد و نرخ خدمات تبليغاتي نيز تنها در حد تامين هزينه‌هاي خدمات است و بخشي از اين هزينه‌ها نيز از سوي سازمان تاكسيراني پرداخت مي‌شود.

وي با بيان اينكه طرح نصب تابلوهاي تبليغاتي بر روي سقف تاكسي‌هاي شهري مورد استقبال رانندگان قرار گرفته است، ادامه داد: تاثير تبليغات سيار بسيار بيشتر از تبليغات ثابت است و با توجه به استقبال رانندگان از اين طرح، ميزان تبليغات افزايش مي‌يابد. اكنون تاكسي‌هاي جديدي كه به رانندگان واگذار مي‌شود از امتياز اين تبليغ برخوردارند و بابت تبليغات، ماهانه 40 تا 60 هزار تومان به راننده‌هاي اين تاكسي‌ها پرداخت مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار