سازمان زیباسازی اهواز به شرکت‌های خصوصی مجوز داده است که اسکله قایقرانی بانوان را تخريب و به جاي آن باشگاه‌های جت اسكی را احداث کنند

"> تخریب اسکله قایقرانی بانوان اهواز !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸

سازمان زیباسازی اهواز به شرکت‌های خصوصی مجوز داده است که اسکله قایقرانی بانوان را تخريب و به جاي آن باشگاه‌های جت اسكی را احداث کنند

 

نایب‌رییس هیات قایقرانی خوزستان با بيان اين‌كه سازمان زیباسازی اهواز به شرکت‌های خصوصی مجوز داده است که اسکله قایقرانی بانوان را تخريب و به جاي آن باشگاه‌های جت اسكی را احداث کنند، گفت: 12 سال است که باشگاه قایقرانی در آن محوطه بوده و بانوان در آن جا تمرین می‌کردند و اکنون تخریب آن باعث مصدومیت بانوان حین تمرین شده است.

نسرین یگانه‌فر اظهار کرد: بعد از عید نوروز این اسکله را که محل تمرین بانوان قایقران بود، تخریب کردند و اکنون جای آن یک کانتینر گذاشته‌اند و گفته مي‌شود در آن‌جا محلی برای جت‌اسكی راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه‌داد: این اسکله را در نقشه جامع شهر هم می‌توان دید. در حال حاضر بانوان برای تمرین به آن اسکله تخریب شده می‌روند ولی با شرایط سخت و در گل، خاک و سنگ فعالیت می‌کنند.

نایب‌رییس هیات قایقرانی خوزستان عنوان‌کرد: با اين كار دست و پاهای تمام ورزشکاران هنگام ورود به آب آسيب مي‌بيند. همچنين هنگامی که دختران هشت، 9 ساله برای تمرین وارد آب می‌شوند، مانور جت اسكی‌ها باعث واژگونی قایق‌های‌شان می‌شود.

وی بیان‌کرد: ‌اگر اتفاقی برای آن‌ها بیافتد چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد؟ آیا مسوولی که در شهرداری این مجوزها را می‌دهد، پاسخگو هست؟ خانواده‌های این ورزشکاران نسبت به این موضوع معترض شده‌اند و باوجود این شرایط برای آمدن فرزندانشان و تمرین در این اسکله تخریب شده،  مشکل دارند.

یگانه‌فر خاطرنشان‌کرد: ‌در حالی که فدراسیون قایقرانی به دليل وجود موقعیت‌هاي خوب براي قايقراني در استان‌مان اذعان دارد، بايد شاكله تیم‌ملی از خوزستان باشد ولی شهرداری و سازمان زیباسازی آن طوری که باید به این رشته توجه ندارد و به فکر مسایل دیگری هستند. یک شرکت خصوصی هدفش درآمدزایی است و فکر نکنم بتواند در بحث ورزش کاری انجام دهد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار