شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴

مربي تيم تنيس روي ميز خوزستان گفت: تنيسور خوزستاني در مسابقات دسته يك جوانان بانوان كشور به مقام قهرماني دست پيدا كرد.

زهرا ليموچي در گفت‌وگو با ايسنا اظهاركرد: اين مسابقات سوم تا پنجم ارديبهشت‌ماه در قزوين برگزار شد كه در رقابت‌هاي آزاد نزديك به 30 تنيسور حضور داشتند. از اين تعداد پنج ورزشكار از خوزستان بود و در مسابقات دسته يك نيز با يك تنيسور شركت كرديم.

وي ادامه‌داد: ‌ما در كل با شش تنيسور در اين رقابت‌ها حضور پيدا كرديم. زهرا علوي در دسته يك و بهاره بابادي‌وند،‌ رضوان كشاورزي، فاطمه بهجت، ستايش عصاره‌ناصري و آرمينا هدايتي در بخش آزاد بازيكنان خوزستاني حاضر در اين مسابقات بودند. همچنين عصاره‌ناصري باتوجه به اين‌كه نونهال است در رده ‌سني جوانان شركت كرد و بسيار هم خوب درخشيد.

نايب‌رييس هيات تنيس روي ميز خوزستان عنوان‌كرد: ‌پنج تنيسور ما توانستند در بخش آزاد در مرحله مقدماتي از جدول خود بالا بيايند كه اين بسيار عالي است. در كل دو بازيكن استان ما توانستند به رقابت‌هاي دسته يك صعود كنند.

وي افزود: بابادي‌وند و بهجت دو تنيسوري بودند كه به مسابقات دسته يك صعود كردند ولي به دليل آسيب ديدگي از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند. در كل از عملكرد بازيكنان راضي هستم.

ليموچي گفت: زهرا علوي نيز موفق شد در مسابقات دسته يك به مقام قهرماني دست پيدا كند. اين در حالي است كه علوي در دوره قبل اين رقابت‌ها به مقام سومي رسيده بود. او در اين دوره بسيار خوب كار كرد.

وي بيان‌كرد: سطح رقابت‌ها بسيار بالا بود و بازيكنان‌ نسبت به دوره قبل بسيار قوي‌تر شده بودند. هم‌چنين كادر برگزاري مسابقات، داوران و سرداوران بسيار خوب قضاوت كردند كه جا دارد از آن‌ها تشكر كنم. ميزباني قزوين نيز خوب بود.

نايب‌رييس هيات تنيس روي ميز خوزستان در ادامه با اشاره به برگزاري مسابقات آزاد و دسته يك نونهالان كشور در اراك يادآورشد:‌ اين مسابقات سوم تا پنجم انجام شد كه آوا علي‌زاده توانست به رقابت‌هاي دسته يك راه يابد و در مسابقات دسته يك نيز نهايتا در رده سيزدهم جاي گرفت.

وي عنوان‌كرد: ‌مسوولان پتروشيمي، مناطق نفت‌خيز جنوب، صنايع فولاد و خطوط لوله به آن صورتي كه شايسته تنيس روي ميز بانوان استان است به آن اهميت نمي‌دهند. ما به حمايت آن‌ها نياز داريم.

ليموچي ادامه‌داد: در حال برنامه‌ريزي براي برگزاري مسابقات بين‌المللي در استان هستم و در اين خصوص نيز صحبت‌هايي كرده‌ايم. هر ارگان يا مسوولي كه مي‌تواند، ما را حمايت كند تا بتوانيم ميزباني اين رقابت‌ها را بر عهده بگيريم.

وي ليموچي خاطرنشان‌كرد: ‌من برنامه‌هاي بسياري براي تنيس روي ميز استان دارم ولي تنهايي و با دست خالي نمي‌توانم از عهده اين برنامه‌ها برآيم و بايد در اين خصوص به من كمك شود. چرا مسوولان، بانوان را باتوجه به استعدادهاي بالايي كه در اين رشته وجود دارد حمايت نمي‌كنند؟ چرا بانوان ما در ليگ برتر شركت داده نمي‌شوند؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار