شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
شوشان: سرپرست تیم فولاد خوزستان اعلام کرد در گزارشی که ناظر بازی برای کمیته انضباطی فرستاده شده، ضارب داور هوادار فولاد نیست.
حسین ابن قاسم در گفت‌وگو با شوشان درباره اتفاقات بعد از بازی سپاهان و فولاد و شکسته شدن سر سعید مظفری‌زاده داور این بازی گفت: در این بازی تماشاگران ما خیلی خوب عمل کردند و از ابتدا تا انتهای بازی فقط در حال تشویق تیم بودند و مورد خاصی هم اتفاق نیفتاد.
وی افزود: زمانی که 2 تیم از زمین بیرون رفته بودند، همه تماشاگران هم ورزشگاه را ترک کردند و من آخرین نفری بودم که در حال ترک زمین بودم، اما به یک باره شنیدم سر داور شکسته است. به اتاق داوران هم که رفتم دیدم این موضوع واقعیت دارد و سر آقای مظفری‌زاده و بالای ابروی او خونی است.
بعد از این موضوع دوباره به زمین برگشتم و سوال کردم که چه اتفاقی افتاده و اعلام کردند، 3،4 نفر در ورزشگاه مانده بودند و هنگامی که داوران می‌خواستند به رختکن بروند یک شی پرتاب شده و سر داور شکسته است.
ابن قاسم درباره اینکه این اتفاق باعث نمی‌شود تا از فولاد امتیاز کم شود، گفت : نمی‌توان این اتفاق را مبنا قرار داد. این افراد مطمئنا تماشاگران فولاد نبودند و زمانی می‌توان عده‌ای را تماشاگر یک تیم قلمداد کرد که حین بازی و تعداد زیادی یک کاری خلافی کنند مانند اتفاقی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) افتاد و 10 هزار صندلی ورزشگاه را شکستند. در ضمن ما همان موقع هم با کسر کردن امتیاز مخالف بودیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار