اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
شوشان: هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد تیمش به بلوغ تاکتیکی رسیده است.
ایمان مبعلی در گفتگو با تسنیم در خصوص برتری استقلال خوزستان مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: شاید بعضی‌ها این حرف مرا نپذیرند اما ما به درجه‌ای ‌رسیده‌ایم که اگر گل نخوریم قادر هستیم در لیگ برتر هر تیمی را شکست دهیم و از سر راه برداریم.

هافبک باتجربه تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: تیم ما در فاز دفاعی خیلی بهتر از قبل شده و موفق شدیم مشکل خود را در خط دفاع که یکی از مشکلات بزرگ‌مان بود، برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم استقلال خوزستان در مصاف با ذوب‌آهن نتیجه‌گرا بازی کرده است، گفت: خوشحالم تیم‌مان حالا به بلوغ تاکتیکی و فنی خوبی رسیده است. ما در 2 بازی اخیر خود گل نخورده و نتایج خوبی گرفته‌ایم که نشان دهنده روند صعودی‌مان است. این نتایج باعث شده در رسیدن به هدف‌مان امیدوارتر شویم و برای رسیدن به رتبه‌ای تک رقمی در جدول بیش از پیش فعالیت کنیم.

هافبک استقلال خوزستان از تفاوت‌های این تیم با نیم فصل نخست یاد کرد و گفت: بازیکنان ما در نیم فصل اول اشتباهات زیادی داشتند اما حالا با تجربه یک نیم فصل بازی کردن در لیگ برتر شرایط‌مان خیلی بهتر شده است. بازیکنان استقلال خوزستان خیلی بهتر و با تجربه‌تر از قبل شده‌اند و این عاملی تعیین‌کننده برای تیم ما محسوب می‌شود.

مبعلی در خصوص اینکه چرا در بازی مقابل ذوب‌آهن به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفته است، گفت: بعد از بازی با پرسپولیس در تمرینات دچار مصدومیت بدی شدم. زانویم آن قدر درد می‌کرد و متورم شده بود که فکر نمی‌کردم مقابل ذوب‌آهن بازی کنم اما خدا را شکر به بازی رسیدم و با نظر کادر فنی موفق شدم دقایقی به میدان بروم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار