اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر از برگزاری جلسه قصه‌خوانی ویژه کودکان در این شهرستان خبر داد.

معصومه نیکفرد اظهار کرد: با توجه به نقش و اهمیت کتابداران و کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ مطالعه، فعالیت‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان که از مهمترین اقشار در رده‌های سنی است می‌تواند تاثیر به‌سزایی در ایجاد انگیزه برای مطالعه برای آنها داشته باشد.

وی افزود: برگزاری جلسه قصه‌خوانی برای کودکان یکی از برنامه‌های مهمی است که می‌تواند گامی ارزشمند به منظور علاقه‌مندسازی این قشر به کتاب و کتابخوانی باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر تصریح کرد: در این راستا کتابداران کتابخانه‌های شهرستان شوشتر اقدام به برگزاری جلسه قصه‌خوانی برای کودکان با موضوعات مختلف علمی، داستانی، حماسی و ... کرده‌اند که این شنیدن به داستان‌ها و قصه‌ها مقدمه‌ای بر خواندن آینده کودکان باشد.

وی ادامه داد: هدف از این اقدام ایجاد بستری مناسب برای پیوند کودکان با کتاب و کتابخانه و ایجاد شور و شوق به یادگیری است که این فعالیت‌ها در علاقه‌مند کردن کودک به کتابخانه بسیار تاثیرگذار و مناسب بوده چرا که مقدمه علاقه به مطالعه و خواندن علاقه به کتاب و کتابخانه است.

نیکفرد خاطرنشان کرد: در این خصوص فعالیت‌های دیگری نیز در دست اقدام است که از جمله برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقات نقاشی، کلاس‌های آموزشی مختلف و... در دستور کار این اداره قرار دارد و این برنامه‌ها به صورت ماهانه در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: برگزاری این برنامه‌ها با استقبال بسیار خوب اعضای کودک کتابخانه‌ها و خانواده‌های آنها مواجه شده و کتابداران کتابخانه‌های عمومی ترغیب به افزایش فعالیت‌های مربوط به کودک در کتابخانه‌های عمومی کرده‌اند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار