شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
شوشان: رئیس هیات تنیس خوزستان گفت: درصورت تائید امکانات این هیات ازسوی فدراسیون تنیس کشور، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را برعهده خواهیم داشت. محمد نظری اظهار کرد: به زودی نمایندگان فدراسیون کشور به نمایندگی از کنفدراسیون آسیا به اهواز سفر می کنند تا در صورت تائید شرایط و امکانات خوزستان توسط آنها، میزبانی مسابقات تنیس رده سنی زیر12 و14  سال آسیا به این استان واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات قرار است در بهمن ماه برگزار شود، عنوان کرد: ما آمادگی برگزاری این مسابقات را داریم.

رئیس هیات تنیس خوزستان از برگزاری مسابقات باشگاه های استان خبر داد و افزود: این مسابقات از سیزدهم آذر به مدت سه روز در اهواز برگزار می شود.

نظری در خصوص نتایج تیم مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات تنیس لیگ برتر باشگاه های کشور تصریح کرد: با توجه به قوانین، ما از بازیکنان بومی و شرکتی استفاده کردیم و به همین علت انتظار نتیجه گیری نداریم.

وی با بیان اینکه حضور در لیگ برتر تنیس کشور باعث تجربه اندوزی ورزشکاران استان می شود، گفت: رقابت با ملی پوشان و بازیکنان خارجی شرکت کننده در این رقابتها بازیکنان تیم مناطق نفتخیزجنوب را به نفرات باتجربه ای تبدیل می کند.

تیم مناطق نفتخیز جنوب در پایان هفته دوم دوازدهمین دوره مسابقات تنیس لیگ برتر باشگاههای کشور در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد. در این رقابتها هفت تیم حضور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار