شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
شوشان: مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در صورت تخصیص اعتبار سالانه، اقدامات حمایتی مختلفی از فعالان و کارآفرینان بخش تعاونی صورت می گیرد.
به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان رضا میرانی دوشنبه اظهارداشت: به فعالان و کارآفرینان بخش تعاونی تسهیلاتی چون آموزش های رایگان عمومی و تخصصی داده می شود. همچنین انجام امور حسابرسی آن ها با هزینه وزارتخانه و توسط وزارتخانه انجام می شود.

وی افزود: از محل اعتبارات ابلاغ شده نیز تسهیلاتی با سود پایین به آن ها اعطا می شود که برای سال 92 تاکنون اعتباری ابلاغ نشده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: هر شخصیت حقیقی یا حقوقی تعاونی که بتواند از منابع و شرایط موجود باخلاقیت و نوآوری، یک ارزش افزوده مازاد ایجاد کند کارآفرین بخش تعاونی شناخته می شود.

میرانی درخصوص تعاونی های دانش بنیان نیز عنوان کرد: شرکت های تعاونی دانش بنیان طبق بخشنامه ای از سوی وزارت علوم به پارک علم و فناوری واگذار شده اند و در خوزستان نیز این شرکت ها فعال و دارای محصولات خوبی هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون دو شعبه صندوق حمایت از سرمایه گذاری در بخش تعاون در اهواز مستقر و فعال هستند که این صندوق تا 70 درصد ضمانت های تعاونی هایی که می خواهند تسهیلات بگیرند را تقبل می کند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار