شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹
شوشان: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) که روز دوشنبه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود. استاندار خوزستان که از لحظات آغازین مراسم حضور داشت نخستین سخنران بود که مطلع صحبتهایش تقدیر از مشاک زاده مدیرکل پیشین هواپیمایی ایران ایر در خوزستان بود.
-  استاندار سردی مراسم را با این لطیفه معروف گرم کرد که گفتند کجایی هستید گفتم هنوز زن نگرفته ام ؛ ولی بالاخره من نفهمیدم آبادانی هستم ، خوزستانی هستم یا هرمزگانی!

- حاضران در این مراسم از این جمله استاندار تعجب کردند که گفت: قصد دارم در این دوره (مسوولیت جدید در استان) کمتر صحبت کنم.

- صباغ مجری مسلط این مراسم با صلوات های مکرر از آیت الله شفیعی که با تاخیر در مراسم حضور یافت خواست در جایگاه حضور یابد و برای حاضران سخن بگوید.

- آیت الله شفیعی پس از دعوت های مکرر مجری برنامه در برابر عمل انجام شده ای قرار گرفت و با سردی پشت تریبون قرار گرفت و مکرر می گفت نمی خواهم وقت جلسه را بگیرم و اصلاˈ قرار نبوده من در این جلسه سخنرانی کنم ، من با قصد عدم سخنرانی در جلسه حضور یافته ام ولی چون دوستان بسیار لطف دارند چند دقیقه ای صحبت می کنم.

- آیت الله شفیعی از مشاک زاده به عنوان مدیری خدمتگزار بخوبی یاد کرد ولی در جایی که گفت ˈمن از آقای رییسی(مدیرکل جدید ایران ایر در خوزستان) تقدیر نمی کنم چون من به ایشان معرفت و شناختی ندارم ضمن اینکه وی هنوز کاری در استان انجام نداده که شایسته تقدیر باشدˈ حاضران را اندکی متعجب کرد و برخی را خنداند!؛وی بلافاصله گفت تقدیراز ایشان به عملکردش در آینده بستگی دارد.

- آیت الله شفیعی در چند دقیقه سخنرانیش به آقای مشاک زاده خسته نباشید گفت و بیان کرد من از اینکه ایشان به سفر(کاری) می روند ناراحت هستم ولی در عین حال برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با ذکر خاطره ای از سفر حجاج که از فرودگاه آبادان انجام می شد سخنانش را اینطور بیان کرد که قبلا خلبانان پروازهای حجاج نصرانی بودند ولی الان همه خلبان های حجاج ایرانی هستند و همه حتی امریکایی ها به مهارت خلبانان ایرانی اذعان می کند.

- آیت الله شفیعی گذری به تاخیر پروازها انداخت و علت آن را تحریم ها دانست و گفت: مردم ما فهیم هستند و می دانند که این مشکلات و تحریم ها در تاخیر پروازها تاثیر دارد.

* آیت الله ˈ محسن حیدریˈ دیگر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاخیر زیاد خود را به این مراسم رساند.

- مشاک زاده مدیرکل پیشین ایران ایر در خوزستان به عنوان آخرین سخنران این مراسم گزارش مصوری از اقدام های انجام شده در طول هفت سال مسوولیتش در اهواز ارایه کرد.

- مشاک زاده که به نظر می رسید آمادگی کامل برای آخرین سخنرانیش در استان و وداع با همکاران ندارد گفت: در این شرایط سخن گفتن خیلی راحت نیست و برخود لازم می دانم از همه همکاران که مرا در این مسوولیت همراهی کردند تقدیر کنم.

* برخی از سخنران به کرات از واژه ˈمشاک ˈ به جای مشاک زاده استفاده می کردند

- بخش آخر این مراسم اهدا جوایز ، تقدیرنامه و هدایا بود ضمن آنکه مشاک زاده در موقع خداحافظی بشدت گریست بگونه ای که در لحظاتی اشکهایش بدون اختیار بر گونه هایش جاری می شد و نمی توانست خود را کنترل کند.

مشاک زاده بعداز اتمام سخنرانی 12دقیقه ایش عینک خود را روی تریبون جا گذاشت و بعداز اینکه مجری گفت آقای مشاک عینک شما جا مانده گفت: من همیشه عینکم را جا می گذارم!

- مشاک زاده راهی استهکلم پایتخت کشور سوئد شد تا مسوولیت دفتر ایران ایر در کشورهای اسکادیناوی را برعهده بگیرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
comment
0
3
comment بابا يكي به اين اقاي استاندار بكه ابادان جزيي از خوزستانه. اخه يعني جي كه استاندار بكه نميدونم اباداني هستم يا خوزستاني يا هرمزكاني.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
0
1
comment براستی معارفه رییس هواپیمایی!!یعنی چه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار