شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
شوشان: رییس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز از ضرورت و وجوب وجود کانون‌های ادبی گفت. حجت الاسلام رضا کلاه‌کج اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند وقت جوان‌ها را پر کند و آن‌ها را به لحاظ محتوی و مطالبی که مورد نیازشان است غنی کند تشكيل کانون‌های ادبی است؛ چه در زمینه شعر و قصه و چه در زمینه دیگر مسايل.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز بیان کرد: ما سعی کرده‌ایم به همت اعضای کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز و شعرای استان خوزستان در کنار حوزه هنری استان خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه کارهای ادبی شروع به کار کنیم.

او گفت: به عقیده من هر چه قدر که ما برای فرهنگ و ادب و هنر شهرمان تلاش کنیم بسیار کم است و شاید سال‌ها است كه ما از این عرصه عقب افتادیم. از آن جایی که خوزستان داراي هنرمندان خوبی در کشور است حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما این هنرمندان ناشناخته هستند و من ضرورت وجود کانون‌های ادبی را جزو واجبات می‌دانم. انشالله همه نهادها و دستگاه‌ها تلاش کنند تا فرهنگ، ادب و هنر در شهر ما اهواز نهادینه شود.

كلاه‌كج ادامه داد: با توجه به همتی که صدا و سیمای استان خوزستان نیز از خودش نشان داده است، اگر این برنامه‌ها مورد استقبال مردم قرار گیرد مطمئن هستم که کانون‌های ادبی به صورت خودجوش ادامه خواهند يافت.



وی تاكيد كرد: استمرار این گونه جلسات به همت شاعران و مردم شریف خوزستان ميسر است و پشتیبانی مطبوعات، رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی آن‌ها و همچنین تشویق و حمایت مسؤولان باعث می‌شود تا این گونه جلسات ادامه یابند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار