شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
شوشان: رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین از انتخاب مرتضی روزبه نیروی اصولگرا و معتدل به عنوان استاندار جدید قزوین خبر داد.

به گزارش فارس، عصر امروز برخی رسانه‌های محلی قزوین از انتخاب و معرفی مرتضی روزبه‌ به عنوان استاندار جدید قزوین خبر داده و برخی سایت‌های خبری نیز برپایه این گزارش خبر انتخاب استاندار جدید را به عنوان تیتر داغ بر روی خروجی‌های خود قرار دادند.

با توجه به اینکه طی پنج هفته گذشته بارها و بارها از سوی سایت‌های استانی خبرهایی زدو نقیض از انتخاب افراد مختلف شامل چهره‌ها و گزینه‌های سیاسی به عنوان سکاندار ساختمان سرداران خبر داده بودند خبرگزاری فارس این بار نیز پیگیر موضوع شد و دقایقی پیش صحت و سقم این خبر با برقراری تماس و گفت‌وگوی اختصاصی با روح‌الله عباسپور رئیس فعلی مجمع نمایندگان استان قزوین تأیید و این خبر انتشار یافت.

روح‌الله عباسپور در همین خصوص دقایقی پیش با تأیید خبر انتخاب مرتضی روزبه‌ به عنوان گزینه نهایی برای سکانداری استانداری قزوین اظهار داشت: روزبه به عنوان یک نیروی بومی جزو هفت گزینه مطرح از سوی مجمع نمایندگان به کابینه یازدهم بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با اذعان به اینکه استاندار جدید قزوین یک اصولگرای معتدل است ابراز داشت: آقای روزبه به عنوان تنها گزینه مطرح از سوی آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین به احتمال فراوان رسماً در جلسه فردای هیئت دولت به عنوان استاندار جدید برای استان قزوین معرفی شود.

عباسپور با توصیه به استاندار جدید قزوین خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تا آقای روزبه در تعامل با نماینده ولی در استان حجت‌الاسلام ابوترابی و مجمع نمایندگان با مشی اعتدال برای تحقق توسعه استان قزوین گام برداشته و تلاش کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار