محمود شالویی طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

"> یک مدیر خوزستانی ، اصفهانی نشین شد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹

محمود شالویی طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

 

شوشان : محمود شالویی مدیر خوزستانی که سال ها در مسئولیت های مختلفی در وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی منشاء خدمات موثر فرهنگی بوده است طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش شوشان ، شالویی متولد 1345 ايذه است. تحصيلات ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان را در همان جا گذراند. محمود شالويي كار خود را در حوزه فرهنگ و هنر با مولوي پژوهي آغاز كرد و از همان دوران دبيرستان دلبسته اين شاعر بلند پايه ادب فارسي شد. بعدها در حوزه مولوي پژوهي از محضر علامه محمد تقي جعفري كسب معرفت كرد.

شالويي داراي مدرک کارشناسي ارشد اديان تطبيقي است و مراحل پاياني دوره دکترا در رشته عرفان اسلامي را مي گذراند. مديركل مركز هنرهاي تجسمي، مدیركل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مركز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور آموزش معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو شورای برنامه ریزی و مدیر گروه فرهنگ و هنر دانشگاه جامع علمی كاربردی، سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران سوابق اجرایی شالویی را تشکیل می دهد. او در طول مدت کاری خود تاکنون در هیچ استانی مشغول به خدمت نبوده‌ و عمر کاری خود را در پایتخت سپری کرده ‌است. استان اصفهان اولین تجربه او در سمت مدیرکلی یکی از استان های کشورمان محسوب می شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار