شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
شوشان/ مهدی صادقی : مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری هندیجان در گفتگو با خبرنگار شوشان در هندیجان از معرفی شهردار جدید هندیجان خبر داد.
رستم شعبانی با اعلام این خبر گفت : مراسمی که با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان مهندس عبدالحمید جولا نژاد و مسئولین شهری در عمل فرمانداری هندیجان برگزار گردی غلامرضا درویشی به عنوان شهردار جدید هندیجان معرفی و حکم مسئولیت خود را تحویل گرفت.
وی افزود : در این مراسم شهردار جدید هندیجان با اعلام برنامه های کاری خود گفت : از مدیریت لحظه ای خودداری می کند و با برنامه ریزی صحیح و اولویت بندی مشکلات در اسرع وقت آنها را حل می کند. مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری هندیجان خاطر نشان کرد: انشاء اله با حضور شهردار جدید هندیجان شاهد رونق و آبادانی بیشتر هندیجان خواهیم بود و مشکلات و معضلات شهری کاهش خواهد یافت.
رستم شعبانی با اشاره به اصل برنامه ریزی و استفاده از تمام ظرفیت ها توسط شهردار جدید هندیجان ابراز امیدواری کرد شهردار جدید هدیجان با تجربیات ارزنده خود بتواند گامی موثر در راستای عمران و آبادانی شهر هندیجان بردارد. وی همچنین از شهروندان هندیجانی خواست شهردار جدید و شهرداری و شورای اسلامی شهر هندیجان را در راستای خدمات رسانی بهتر یاری نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار