شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
شوشان: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خدمت به فوتبال ایران را وظیفه خودم می‌دانم اما عقده‌ای نیستم که چشم بسته پیشنهاد تیم امید را قبول کنم.
عبدالله ویسی در گفتگو با تسنیم در مورد وضعیت تیم استقلال خوزستان و مسائل مختلف دیگر به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:

شرایط استقلال خوزستان چطور است؟

نیم فصل دوم را مانند نیم فصل اول خوب شروع کردیم و پیروزی در زمین ذوب‌آهن ما را از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار داد. چند بازیکن مثل تیغ‌نورد، چاه‌جویی، فرزاد جعفری، رامین خسرویی و محمد اوسانی به تیم ما اضافه شده‌اند و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت.

فکر می‌کنید استقلال خوزستان در نیم فصل دوم در چه جایگاهی قرار بگیرد؟

مردم خوزستان و مدیران باشگاه توقع زیادی از استقلال ندارند و بارها گفته‌اند در سال اول همین که در لیگ برتر باقی بمانیم کافی است. باید این را در نظر گرفت که استقلال خوزستان اولین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و مطمئناً در سال‌های آینده می‌تواند نتایج بهتری بگیرد.

 به نظر شما شانس اول قهرمانی در لیگ چه تیمی است؟

فعلاً زود است در این مورد صحبت کنیم و باید چند هفته از مسابقات بگذارد. مطمئناً تا اواسط نیم فصل دوم می‌توان در مورد مثلث یا مربع قهرمانی صحبت کرد.

فکر می‌کنید تیم ملی در جام جهانی با قرعه آسان روبه‌رو خواهد شد یا سخت؟

ما قرار نیست به جام جهانی برویم تا فقط تنه بازیکنان به مسی بخورد. بعضی‌ها می‌گویند ما که قرار است در 3 بازی بازنده باشیم چه بهتر که با برزیل، آرژانتین، اسپانیا یا آلمان هم‌گروه شویم ولی من این طرز فکر را اصلاً قبول ندارم. بعضی‌ها می‌خواهند شخصیت تیم ملی را خُرد کنند اما من اعتقاد دارم که باید با قدرت در جام جهانی حضور یابیم. اصلاً چه دلیلی دارد که ما در جام جهانی فقط به فکر باخت باشیم؟!

پس اعتقاد دارید که می‌توانیم در جام جهانی نتیجه بگیریم؟

ما باید به نتیجه گرفتن فکر کنیم نه اینکه فقط به برزیل برویم و بعد از 3 بازی برگردیم. امیدوارم گروه ایران آسان باشد تا شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشیم. من دوست دارم در گروه سوئیس باشیم.

در این چند روز شایعه شده که یکی از گزینه‌های مربیگری تیم امید هستید. این موضوع صحت دارد؟

تا به امروز مذاکره‌ای با من در مورد تیم امید صورت نگرفته است. البته مدت‌ها پیش یک بار آقای ماجدی در این خصوص با من صحبت کرد اما در ادامه دیگر هیچ خبری نشد.

اگر پیشنهاد بدهند قبول می‌کنید؟

بستگی دارد این پیشنهاد در چه زمانی و چگونه مطرح شود. من عقده‌ای نیستم که چشم بسته پیشنهاد تیم امید را قبول کنم. البته خدمت به فوتبال ایران را وظیفه خودم می‌دانم ولی اگر پیشنهادی هم ارائه شود باید دید اهداف مدیران فدارسیون در مورد آینده تیم امید چیست. من نمی‌توانم از حالا در این مورد اظهارنظر کنم.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار