اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
شوشان: رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: به رغم امنیتی بودن موقعیت استان خوزستان، خوشبختانه و به لطف خداوند و همت مدیران قضایی استان، طی سال های اخیر، استان در وضعیت امنیتی مناسبی بوده و شاهد بروز اتفاق ناگواری نبوده ایم.
به گزارش شوشان ، محمد باقر الفت در شورای قضایی استان، که با حضور رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان برگزار شد، اظهار داشت: حضور شما در این مکان نشانگر شایستگی شما و سربلندی از امتحانات سخت است.
وی از مدیران قضایی و دادستان های عمومی و انقلاب استان و معاونان آنان خواست تا نظارت بیشتری بر اقدامات قضایی قضات حوزه قضایی خود داشته باشند و چنانچه شاهد تخلفی از سوی یکی از قضات بودند، با احضار و ارائه تذکرات لازم به وی، از ارتکاب تخلف یا جرایم احتمالی در حوزه قضایی خود، پیشگیری کنند.
الفت همچنین بر استفاده صحیح از امکانات و حفظ و نگهداری اموال و ساختمان های اداری تأکید کرد.
وی گفت: استفاده از CMS (سیستم مدیریت پرونده قضایی) بسیار مورد تأکید قوه قضاییه است و تا وقتی عملکرد کاری در این سیستم ثبت نشود، نمی توانیم نیازها و مطالباتمان را از قوه قضاییه وصول کنیم.
همچنین در این نشست، چند نفر از مدیران قضایی و دادستان های عمومی و انقلاب استان خوزستان به بیان سخنرانی و ارائه مسائل و مشکلات حوزه قضایی خود پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار