شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۲۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی استان خوزستان در مصاحبه با شوشان ، نحوه ی عملکرد نمایندگان این دوره ی استان در مجلس شورای اسلامی را نسبت به ادوار گذشته بهتر و جامع تر ارزیابی کرد.
وی ارتباطات مردمی خوب ، حضور در حوزه های انتخابیه و پاسخگو بودن،انتقاد پذیری ، پرهیز از سیاسی کاری، پایین بودن میزان سهم خواهی ها در چینش مهره ها و بالاخره تلاش جمعی برای رفع مشکلات استان را از جمله خصوصیات و ویژگی های قابل تحسین نمایندگان این دوره استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی دانست.
این فعال سیاسی در ادامه افزود: نمایندگان خوزستان بایستی بر حسب تحصیل ،تجربه و تخصص، گردش کار سازمانی دولت ووزارتخانه ها را تفکیک ،تقسیم و سپس بر حسب وظیفه ی قانونی خود نظارت نمایند.
سلطانعلی بهمنی با مقایسه ی مجمع نمایندگان استان های مختلف ، مجمع نمایندگان استان اصفهان را منسجم ترین،قوی ترین و سازمانی ترین مجمع نمایندگان در کشور و در ادوار مختلف معرفی کرد.
 وی در ادامه ی این مصاحبه با بیان اینکه ما در قبال مردم و نسل های آینده مسئول هستیم و این مسئولیت پذیری وظیفه ی ما را سنگین تر می کند، گفت: حمایت برخی از نمایندگان از گزینه های احتمالی برای تصدی پستهای اجرایی در استان باعث تشویش افکار عمومی و آسیب رسانی به تعامل درون استانی می گردد.
بهمنی ضمن قدردانی از همکاری بی دریغ نمایندگان استان با دولت تدبیر وامید،خواهان همکاری دائمی وقانونی نمایندگان و وکلای مردم با استاندار خوزستان برای رفع مشکلات مردم ونیز ترقی وپیشرفت خوزستان گردید
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
comment
0
2
comment جناب بهمنی بر اساسی عملکرد نمایندگان را سنجیدی و نمره قبولی دادی؟
comment
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
comment
0
0
comment گزارش عملکرد خوزه نمایندگی خود را ارائه نمایند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار