شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

مسئول واحد ایثارگران شرکت مخابرات خوزستان از شهادت ۲۲ نفر از پرسنل این شرکت در دوران دفاع مقدس خبر داد.

محمدابراهیم نویدی در گفتگو با فارس در اهواز اظهار کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس 22 نفر از پرسنل شرکت مخابرات خوزستان به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: سردار بیسیم چی شهید جاویدالاثر عبدالرحمان عظیمیان و سردار بیسیم چی شهید بهمن قبادی 2 تن از شهدای شاخص شرکت مخابرات خوزستان هستند که هر 2 نفر آنها مسئول اداره مخابرات شهرستان آبادان بوده اند و در نبرد حق علیه باطل شربت گوارای شهادت را نوشیده‌اند. 

 

 

مسئول واحد ایثارگران شرکت مخابرات استان خوزستان شهید عبدالرضا قنواتی، شهید عبدالرضا روغنی زادگان، شهید عبدالحمید زرین جو، شهید عزیزالله نجفی و شهید جاسم برشوی را از دیگر شهدای والامقام این شرکت معرفی کرد که در دفاع جانانه از دین و وطن به شهادت رسیده‌اند.

به گفته وی، شهید علی اکبر علی نقی ترابی، شهید احمد علاقه‌مند، شهید علی گودرزی، شهید حاتم عبداللهی، شهید رضا رنجبر، شهید غلام پیرمند و شهید قدرت الله سعیدی فر از دیگر شهدای گرانقدر شرکت مخابرات استان خوزستان هستند که در دفاع مقدس با دشمن بعثی جنگیدند و به خیل شهیدان پیوستند.

نویدی در ادامه به اقدامات شرکت مخابرات استان خوزستان به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت: سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا به صورت دوره‌ای و در طول سال از برنامه‌های مهم ما است.

وی در ادامه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شرکت مخابرات استان خوزستان یادواره‌ای در سال گذشته با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

مسئول واحد ایثارگران شرکت مخابرات استان خوزستان بیان کرد: امسال نیز جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا، یادواره دیگری نیز برگزار شد.

وی افزود: این یادواره با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس شرکت مخابرات استان خوزستان صورت پذیرفت.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار