شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
شوشان: فرهاد باذلی فرماندار سابق بهبهان گفت: طی یک سال و نیم گذشته در کمیسیون ماده 77 تقریبا چیزی بیش از11 میلیارد تومان به نفع شهرداری حکم صادر کردیم . از این مبلغ تنها 500 میلیون تومان وصول و از حساب آب و فاضلاب خوزستان خارج شد و به حساب شهرداری رفت که آن نیز توسط مشاور حقوقی اینجانب وصول شد و بابت همین موضوع ریاست آبفای استان از من دلگیر شد .

باذلی محبوب ادامه داد: در موضوع اعتصاب کارگران شهرداری عنوان شده بود که فرمانداری چندان هم  دوست ندارد که مشکلات ما حل شود. در جواب باید عرض کنم ، یکی از مطالبات شهرداری که در کمیسیون ماده 77 به نفع شهرداری رای صادر شد موضوع انبوه ساز ص  و ) بود که مبلغی در حدود 1 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که تا امروز یک ریال از ( انبوه ساز .... )  وصول نشده در صورتی که اینها می توانند همین شنبه یک مزایده برگزار کنند و ملک (آقای .... ) را با همین حکم به فروش برسانند ، که کاملا هم قانونی است زیرا حکم کمیسیون ماده 77 جهت این کار کافیست چون همین حکم قابل اجراست و نیاز به هیچ چیز دیگری ندارد.

فرماندار سابق بهبهان ضمن ابراز تاسف گفت: برخی فقط دروغ تحویل مردم می دهند و نمی گذارند حقایق به گوش مردم و کارگران شهرداری برسد و مرتب درحال جو سازی هستند .

وی در پایان مدعی شد: با توجه به مسائل و مشکلات و بحران بدهی های شهرداری تا جایی که دادن حقوق کارگران شهرداری با مشقت همراه است تعلل در وصول مطالبات نوعی تصامح در کار شهرداری است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار