اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
شوشان: قول حل مشکلات صنفی به کارگران «نی بر» شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون شوشتر، چراغ های این شرکت را دوباره روشن کرد و کار از سر گرفته شد.
به گزارش ایرنا، نی برها دوشنبه گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده و مشکل بیمه کار را متوقف کردند که منجر به تعطیلی کارخانه و قسمت های دیگر این شرکت شد.

مدیر پشتیبانی شرکت کارون شوشتر روز پنجشنبه در جمع کارگران که جلوی در های ورودی شرکت حضور یافته و مانع عبور و مرور خودروهای حمل نی شده بودند، حضور یافت و قول داد مشکلات آنان را پیگیری کند.

این مقام به بدهی میلیاردی شرکت کارون به سازمان تامین اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: انتظار می رود با پیگیری صورت گرفته، مشکل بیمه کارگران رفع و از این پس دلیلی برای اعتراض نباشد.

قطع نی برای این کارخانه توسط 1800 کارگر فصلی انجام می شود و انجام نشدن انتقال نیشکر از مزارع به کارخانه در هفته گذشته، تولید شکر در این شرکت را متوقف و خسارت سنگینی به شرکت کارون شوشتر که گرفتار مشکلات مالی است، وارد کرد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون شوشتر به عنوان بزرگترین کارخانه

تولید شکر خاورمیانه که زمانی تولید آن تا 180 هزار تن در سال رسیده بود در سال های گذشته به دلیل مشکلات عدیده به شدت کاهش یافته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار