شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
شوشان: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش از حضور خاله سارا در کتابخانه‌های عمومی شوش دانیال در شهرک بهرام این شهرستان خبر دارد.
رضا جوروند اظهار کرد: در راستای جذب کودکان شهرک بهرام به کتابخوانی و کتابخانه، برنامه قصه خوانی خاله سارا در این منطقه از شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه که با جذابیت خاصی توسط خاله سارا برگزار شد مورد استقبال بسیار زیاد کودکان و خانواده‌هایشان قرار گرفت و نشاط و شادابی در کودکان قابل احساس بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش تصریح کرد: این برنامه که در کتابخانه عمومی امام حسین (ع) اجرا شد، کودکان پس از گوش دادن به قصه‌های خاله سارا در مسابقه نقاشی شرکت کردند و در پایان مسابقه نفرات برتر این مسابقه جایزه گرفتند.

وی در این خصوص ابراز داشت: برای نهادینه کردن مطالعه ابتدا باید کودکان را به مطالعه جذب کرد که اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای جذب کودکان به مطالعه برای تمام کودکان و نوجوانان شهرستان برنامه ریزی کرده و این برنامه‌ها

جوروند اضافه کرد: در موضوعات و سبک‌های مختلف چون مسابقات فرهنگی و هنری، کلاس‌های آموزشی، قصه گویی و قصه خوانی، روخوانی کتاب، ویژه برنامه‌های مذهبی برای کودکان و... اجرا شده و همچنان هم در حال اجراست.

وی با اشاره به پراکندگی جمعیت شهرستان عنوان کرد: شهرستان شوش بیش از 200 روستا و آبادی دارد که پراکندگی بسیار زیادی دارند و فاصله آنها دور هستند که به نظر می‌رسد بهترین راه برای اجرای برنامه‌های کتابخانه‌ای در این روستاها راه اندازی کتابخانه سیار است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در اولویت برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرار دارد که نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار