شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
امروز به رسانه‌هاي استان خود افتخار مي‌كنيم كه در جهت افزايش احساس امنيت و ارتقاي دانش مردم استان، از هيچ كوششي دريغ نكردند.
شوشان: معاون اجتماعي فرماندهي نيروي انتظامي خوزستان گفت: نيروي انتظامي با يك نگاه و رويكرد جامعه‌محور و مردم‌محور به جهت پاسخگويي به مطالبات گسترده مردم در مشاغل و محافل مختلف روي به انجام اقدامات علمي فرهنگي و اجتماعي آورده است.
 
به گزارش ايسنا ، سرهنگ رحمان موسوي در نشست هم‌انديشي پليس با اصحاب رسانه كه امروز، دوشنبه (18 آذرماه) در محل فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان اهواز برگزار شد، اظهار كرد: پليس با ايجاد اتاق‌هاي فكر و برگزاري همايش‌هاي تخصصي به اين نتيجه رسيده كه براي روزآمدي مجموعه خود و همچنين ارتقاي دانش خود، در جهت پاسخ به مطالبات مردم، چاره‌اي جز اين‌كه از راه‌هاي علمي و فرهنگي و اجتماعي ورود كند، نخواهد داشت.

 
وي ادامه داد: رويكرد دهه اخير نيروي انتظامي نيز بر همين اساس بوده است. امروز ما مفتخريم كه پژوهش‌هاي بسيار موثر و ماندگار در عرصه امنيت اجتماعي و فردي در نيروي انتظامي شكل گرفته است. امروز گام‌هاي موثري در دانشگاه‌ها و ساير محافل، محلات و مساجد در ارتقاي دانش مردم نسبت به خودكنترلي و مصون ماندن آنها از ابتلاي آسيب‌ها و تهديدها، برداشته شده است.

 
معاون اجتماعي فرماندهي نيروي انتظامي خوزستان گفت: بخش عمده احساس امنيتي كه در استان وجود دارد، به خاطر انجام وظيفه خوب رسانه بوده است. رسانه بهترين ترغيب‌كننده و تشويق‌كننده مردم به سمت خودكنترلي و خودنگهداري در مقابل آسيب‌ها و تهديدها است. امروز به رسانه‌هاي استان خود افتخار مي‌كنيم كه در جهت افزايش احساس امنيت و ارتقاي دانش مردم استان، از هيچ كوششي دريغ نكردند.

 موسوي اظهار كرد: تعامل بسيار خوبي بين رسانه استان و مجموعه پليس وجود دارد و در هيچ استان ديگري تعاملي به اين قدرت وجود ندارد. امروز اصحاب رسانه با نيروي انتظامي در يك فضاي صميمانه و دوستانه با هم گام برمي‌دارند.

 
وي تصريح كرد: در نيروي انتظامي بر افزايش ظرفيت نقدپذيري در اين مجموعه بسيار تاكيد شده است، نيروي انتظامي مقابل رسانه گارد نمي‌گيرد. زماني كه ظرفيت نقدپذيري خود را در برابر اصحاب رسانه بالا ببريم، به يك رويكرد منطقي رسانه‌اي مي‌رسيم. از سويي نيز، ما بخش عمده‌اي از وجود احساس امنيت در استان را مديون زحمات بسيار ارزشمند اصحاب رسانه هستيم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار