شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
شوشان: فرماندار اهواز از شورای شهر و شهرداری این کلانشهر خواست که نگاه ویژه‌ای به کتابخانه‌های عمومی داشته باشند.
عبدالعزیز فدعمی در پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اهواز در سال 92 که دیروزدر سالن اجتماعات فرمانداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: از شورای شهر و شهرداری می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به کتابخانه‌های عمومی سطح شهر داشته باشند.

وی در ادامه به اجرای سند چشم‌انداز 20 ساله در کشور اشاره کرد و گفت: در سال 1404 باید فضای کتابخانه‌ای برای هر یکصد نفر 8 متر مربع باشد که این مهم شامل اهواز نیز می‌شود.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی اهواز بیان کرد: وقتی تعداد اعضا، آمار کتابخانه‌ها و خدمات رفاهی آن‌ها بیشتر می‌شود به طور حتم هزینه‌ها نیز افزایش می‌یابد که باید تامین شوند.

فدعمی بیان کرد: انتظاری که از شورای شهر و شهرداری اهواز داریم این است که نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگی داشته باشند و این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: در مباحث فرهنگی به ویژه کتابخانه‌های عمومی اهواز، شورای شهر و شهرداری ورود پیدا کنند و از لحاظ سخت افزاری و احداث ساختمان فرهنگی کمک‌هایی را انجام دهند.

رئیس شورای اداری اهواز تصریح کرد: یکی از جاهایی که می‌تواند در راستای ارتقای آموزش حقوق شهروندی کمک کند کتابخانه‌های عمومی هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که همه تلاش کنند که سطح مطالعه مفید در بین افراد جامعه به ویژه جوانان ارتقا پیدا کند و به حد مطلوب‌تری برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار