شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مسجدسلیمان در مجلس در بازدید خود از غرفه بانک مهر اقتصاد ، بانک مهر اقتصاد را از جمله بانک های موفق در استان خوزستان و کشور برشمرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی : بانک مهر اقتصاد خوزستان از بانک های موفق در استان و کشور است


شوشان: نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در بازدید خود از غرفه بانک مهر اقتصاد در نخستین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه و بورس، بانک مهر اقتصاد را از جمله بانک های موفق در استان خوزستان و کشور برشمرد.

به گزارش شوشان ، اسماعیل جلیلی در بازدید از غرفه بانک مهر اقتصاد در نخستین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه و بورس ضمن تقدیر از فعالیت های مطلوب مدیریت این بانک و تلاش کارکنان در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گفت: بانک مهر اقتصاد استان خوزستان به عنوان یک بانک خدمت دهنده تلاش خوبی در جهت ارائه تسهیلات هم در حوزه سرمایه و هم در حوزه خدماتی ارائه می کند.نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های موفق بانک مهر اقتصاد، افزود: این بانک با دارا بودن عملکرد مطلوب در ارائه خدمات و بانكداري اسلامي در ايران پیشتاز و در منطقه خاورميانه شناخته شده است.

دکتر جلیلی با اشاره به رسالت بانك مهر اقتصاد در ارائه و توسعه خدمات و محصولات متنوع و نوين بانكداري اسلامي تصریح کرد: این بانک در راستاي رشد و بالندگي ايران اسلامي فعالیتهای مطلوبی داشته است.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این بانک تمهیدات و سازوکارهای لازم برای تحقق بانکداری اسلامی را فراهم کرده است. دکتر جلیلی ضمن تقدیر از حضور بانک مهر اقتصاد در نخستین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه و بورس اظهار کرد: حضور فعال این بانک در این نمایشگاه باعث آشنایی بیشتر مردم و شهروندان عزیز خوزستانی با فعالیتها و عملکرد گسترده و متنوع این بانک می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: بانک مهر اقتصاد خوزستان کارنامه قابل قبولی از فعالیتهای بانکی ارائه کرده است


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه بانک مهر اقتصاد خوزستان در نخستین نمایشگاه بانکداری الکترونیک، بیمه و بورس بانک مهر اقتصاد را از بهترین بانک های کشور بر شمرد و گفت: این بانک در فعالیتهای خود توانسته کارنامه قابل قبولی ارائه کند. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران که در غرفه بانک مهر اقتصاد صورت گرفته با اشاره به فعالیتهای مثبت بانک مهر اقتصاد و نقش این بانک در توسعه استان، اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد با ارائه طرحها و خدمات متنوع تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را فراهم کند.

سید شکر خدا موسوی مشتری مداری و توجه به مشتریان را از ویژگی های مهم و مثبت بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و گفت: تمام افرادی که برای درخواست وام به من مراجعه می کنند خواهان استفاده تسهیلات از بانک مهر اقتصاد هستند.

وی فعالیتهای بانک مهر اقتصاد را در استان خوزستان قابل تقدیر برشمرد و اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد در بانکداری اسلامی و بانکداری الکترونیکی پیشتاز بوده است. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری های گسترده در خوزستان به منظور رفع محرومیت ها اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد در این راستا با اجرای پروژه های متعدد گامهای تاثیرگذاری برداشته است.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر بخش عمده ای از مردم استان خوزستان با خدمات الکترونیکی بانکها آشنایی ندارند تصریح کرد: حضور بانک مهر اقتصاد در این نمایشگاه و ارائه خدمات و طرح های متنوع این بانک به مشتریان به طور حتم برای این قشرهای مختلف جامعه بسیار مفید خواهد بود. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیستم بانکداری، بیمه و بورس در سالهای گذشته در همه دنیا پیشرفتهای محسوسی داشته است و خوشبختانه در کشور ما نیز این مسئله پیشرفت های چشمگیری داشته به گونه ای که این سیستم از حالت سنتی به پیشرفته و الکترونیکی تبدیل شده و بانک مهر اقتصاد نیز در این عرصه جایگاه فعالی دارد.

موسوی تصریح کرد: زمانی که مردم با خدمات الکترونیکی بانک ها آشنا شوند به طور قطع باعث کم شدن هزینه های جانبی مانند رفت و آمد به بانک ها می شود.

رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد: صدور كارت اعتباري بانك مهر اقتصاد در مبالغ 5 و 10 ميليون تومان


اقتصاد رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد به جديدترين فعاليتهاي بانك مهر اقتصاد اشاره كرد و گفت: صدور كارت اعتباري بانك مهر اقتصاد در مبالغ 5 و 10 ميليون تومان، جديدترين خدمات بانك است . ابراهیم صفرلکی درحاشيه بازديد خود ازنخستين نمايشگاه بانكداري الكترونيك، صنعت بيمه، بورس در غرفه بانك مهر اقتصاد و در جمع خبرنگاران به فعاليت هاي بانك مهر اقتصاد اشاره كرد وگفت: اين بانك دربانكداري الكترونيك و بانكداري اسلامي در كشور پيشرو است. وي به استراتژي هاي بانك مهر اقتصاد اشاره كرد و افزود: اولين استراتژي بانك چه در حوزه بانكداري خرد و بانكداري تجاري تامين انتظارات ذينفعان است.

صفرلکی با بيان اينكه بانك مهر اقتصاد در بخش بانكداري خرد تلاش مي كند با طراحي و ارائه محصول نيازمندي عموم مردم را برآورده سازد، اظهار كرد: اين بانك مفتخر است كه سالانه بيش از هشت ميليون نفر از تسهيلات آن از جمله جهيزيه، تامين مسكن و... بهره مند هستند. وي با اشاره به حضور فعال بانك مهر اقتصاد در پروژه هاي بزرگ افزود: اين بانك خود را به عنوان بانك مردمي و كارگشا معرفي كرده است.

رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد دومين استراتژي بانك مهر اقتصاد را توسعه بانكداري اسلامي عنوان كرد و گفت: اين بانك تلاش مي كند در اين بخش مقيد و پايبند به رعايت قوانين و مقررات نظام بانكداري بدون ربا باشد و در حوزه بانكداري اسلامي فرهنگسازي كند.

وي به آموزش بيش از 30 هزار ساعت بانكداري اسلامي براي كاركنان اين بانك در سال گذشته اشاره كرد و افزود: آشنايي همكاران بانكي با قوانين بانكداري بدون ربا در مرحله اجرا از اهداف اين آموزش ها مي باشد. صفرلکی همچنين بر ضرورت آشنايي اصحاب رسانه و خبرنگاران با مفاهيم بانكداري اسلامي تاكيد كرد و گفت: نهادينه كردن بانكداري اسلامي 50 درصد بر عهده بانك و مابقي بر عهده مشتريان است. وي تصريح كرد: توسعه مفاهيم بانكداري اسلامي و بانكداري بدون ربا نيازمند فرهنگسازي است. صفرلکی با تاكيد بر اينكه پايبندي بانك مهر اقتصاد در حوزه بانكداري اسلامي منحصر به فرد است ، افزود: در سال گذشته 200 ميليارد تومان ما به التفاوت سود قطعي توسط بانك به مشتريان پرداخت شده است.

رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد رعايت مولفه هاي قرض الحسنه را استراتژي ديگر بانك مهر اقتصاد برشمرد و گفت: بانك مهر اقتصاد تنها بانكي است كه 100 درصد منابع جذب شده خود را صرف قرض الحسنه كرده است و تمام منابع جذب شده را در اختيار مردم قرار مي دهد.

وي همچنين به فعاليتهاي بانك مهر اقتصاد در حوزه آي تي اشاره كرد و اظهار كرد: ديگر استراتژي بانك مهر اقتصاد توسعه زيرساختهاي بانكداري الكترونيك در كشور است.

صفرلکی با تاكيد بر اينكه قويترين زيرساخت بانكداري الكترونيك در اختيار بانك مهر اقتصاد است، تصريح كرد: اين بانك علاوه بر استان تهران در استان اصفهان نيز بكاب گيري مي كند به طوري كه اگر از لحاظ زيرساختهاي الكترونيكي در استان تهران مشكلي پيش بيايد، در اصفهان تمام خدمات ارائه مي شود.

رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد به جديدترين فعاليتهاي بانك مهر اقتصاد اشاره كرد و گفت: صدور كارت اعتباري بانك مهر اقتصاد در مبالغ 5 و 10 ميليون تومان، جديدترين خدمات بانك است .

وي با بيان اينكه مشتريان مي توانند از كليه فروشگاههاي اسنوا نسبت به خريد و استفاده از اين كارت اقدام كنند، افزود: اين فعاليت در راستاي حمايت از توليد كالاهاي ايراني صورت مي گيرد.

رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد در بخش ديگر سخنان خود به حوزه اعطاي تسهيلات اين بانك اشاره كرد و گفت: در اين بخش به مديران كل مجوز داده شده كه 100 درصد منابع جذب شده در استانها را در استان خود هزينه كنند.

وي با اشاره به فعاليت مطلوب بانك مهر اقصاد در استان خوزستان اظهار كرد: خوزستان از استانهايي است كه در جذب سرمايه از استانهاي ديگر پيشروتر است.

صفرلکی تصريح كرد: براين اساس اين نويد به استان خوزستان داده مي شود كه در صورت نياز به سرمايه گذاري بيشتر مي توان از منابع ساير استانها براي پروژه هاي سرمايه گذاري استان استفاده شود. وي با تاكيد بر اينكه فعاليت و مشاركت بانك در پروژه هاي سرمايه گذاري منوط به سودآوري پروژه ها است، افزود: در نظام بانكي مبتني بر بانكداري اسلامي بانك و مشتري در سود و زيان شريك هستند براين اساس دقت مي شود كه پروژه ها سود ده باشند. رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد گفت: در استان خوزستان و در سال 92 شش هزار ميليارد ريال از منابع صرف اعطاي تسهيلات خرد و تجاري شده است. وي همچنين از شد 35 درصدي جذب سرمايه در بانك مهر اقتصاد خوزستان خبر داد و گفت: در اين بخش بيش از 20 هزار نفر از خوزستاني ها از شش هزار ميليارد ريالي بهره مند شده اند.

صفر لکی در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص فعالیت همیاران اظهار کرد: شبکه اطلاع رسانی بانک مهر اقتصاد در قالب همیاران روابط عمومی با هدف جلب مشارکت و تقویت همکاری کارکنان در حوزه ارتباطات رسانه ای و توسعه و تنوع بخشی به ابزار ها و کانال های ارتباطی و اطلاع رسانی درون سازمانی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین کارکرد این شبکه مدیریت برند و ارتقاء اعتبار بانک مهر اقتصاد است، افزود: تصویر سازی و ارتقای جایگاه ذهنی مشتریان از نظام بانکداری اسلامی، ایجاد تصویر زیبا شناختی متمایز و موثر از بانک، استقرار نظام جامع بررسی مستمر انتظارات و طرز تلقی ذینفعان از کیفیت و تنوع خدمات، جهت دهی و تنویر افکار عمومی در راستای افزایش اعتبار بانک و توسعه ارتباطات برون سازمانی از جمله مهم ترین راهبرد های روابط عمومی در بانک مهر اقتصاد است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار