اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از نحوه توزیع یارانه‌های مطبوعاتی خواستار تجدیدنظر مسئولان فرهنگی در این زمینه شد.
به گزارش شوشان به نقل از فارس، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از اتمام جلسه علنی امروز چهارشنبه پارلمان در جمع خبرنگاران گفت: وزارت ارشاد در توزیع یارانه مطبوعاتی به درستی عمل نکرده است.

وی اضافه کرد در توزیع یارانه مطبوعاتی بحث وزن و تعداد صفحات یکی از موضوعات مورد توجه است؛ در چنین شرایطی نگاه اقتصادی به کار فرهنگی نشان‌دهنده عقب ماندگی مدیران فرهنگی است.

نوباوه در بیان مثالی در توزیع ناعادلانه بودن یارانه مطبوعاتی گفت: در حال حاضر 600 میلیون یارانه برای روزنامه خبر جنوب آن هم برای شش ماه در نظر گرفته‌اند.

نوباوه در همین زمینه گفت: برای توزیع یارانه به کارآفرینی و محتوای مطالب توجهی نشده است، در واقع روزنامه‌ای که همراه دولت باشد مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی قطعا به توزیع یارانه مطبوعاتی رسیدگی می‌کند گفت: ما در این مورد با آقایان جنتی و انتظامی تذکر داده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: خبرآنلاین، خبر ورزشی و روزنامه خبر که قرار است مدتی بعد منتشر شود دارای هیات مدیره‌ای نزدیک به برخی آقایان هستند که باید مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار