شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
برای مردم و نمایندگان استان خوزستان، رسیدگی به پروژه های عمرانی و برداشت بی رویه آب از سر شاخه های کارون مهم است.
شوشان: حجت اله درویش پور  عضو مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به جلسه نمایندگان خوزستان با لاریجانی گفت: در جلسه امروز مجمع نمایندگان استان خوزستان محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت حضور نداشت.
مهمترین محورهای مصاحبه نماینده مسجدسلیمان بهشرح ذیل است:

-اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان مشکلات استان را با رئیس مجلس در میان گذاشتند و لاریجانی نیز در این زمینه رهنمودهای لازم را به نمایندگان ارائه کرد.
-لاریجانی در نشست امروز بیان کرد؛ طرفین باید پیگیر های لازم را انجام دهند تا نیازمندیهای مردم استان خوزستان برطرف شود.
-اگر دغدغه های و مطالبات مردم خوزستان در حد معقول در بودجه لحاظ شود، نمایندگان استان از استعفای خود صرف نظر خواهند کرد، و در صورتی که نیازمندیهای مردم مورد توجه قرار نگیرد نمایندگان استان بر استعفای خود اصرار خواهند ورزید.
- اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان تا زمان عملی شدن خواسته هایشان همچنان بر استعفای خود پافشاری خواهند کرد.
-نمایندگان استان خوزستان تاکنون بارها در نشست با روحانی و نوبخت مشکلات را بیان و درخواست داشته اند که رفع مشکلات مردم خوزستان می بایست در بودجه لحاظ شود.
-اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان، توزیع بودجه عمرانی برای پروژه های که 90 درصد پیشرفت داشته اند را قبول نداشته و معتقدند که اعتبارات بودجه در بخش عمرانی می بایست برای همه پروژه های نیمه تمام در نظر گرفته شود.
-برای مردم و نمایندگان استان خوزستان، رسیدگی به پروژه های عمرانی و برداشت بی رویه آب از سر شاخه های کارون مهم است.
- مردم استان خوزستان از ضروریات اولیه رفاه اجتماعی بی بهره می باشند و از دولت ها ایجاد رفاه اجتماعی در استان را خواستار هستند؛ چرا که در این استان بسیاری از مردم از کمترین مسائل رفاه اجتماعی که از ضروریات زندگی هر ایرانی است، محروم مانده اند.
-در نشست با روحانی در خصوص برداشت بی رویه آب از سر شاخه های کارون نیز مطالبی را به روسای جمهور دولت نهم و دهم بیان کرده اند که این برداشت ها باعث خواهد شد تا کارون نابود شود و نابودی کارون به منزله این است که در آینده نزدیک پنج میلیون نفر از مردم خوزستان بیکارخواهند شد.
- نمایندگان استان خوزستان در راستای بیان مشکلات آب استان، بارها با وزرای نیرو در دولتهای قبل و دولت تدبیر و امید جلسه برگزار کرده اند و وقتی مشاهده می کنند که نمی توانند در زمینه حل مشکلات مردم استان در زمینه آب شرب و کشاورزی راه به جایی برند، خواستار استعفای نمایندگی خود هستند تا از این طریق مشکلات استان را به گوش مسئولان برسانند.
-امروز رئیس مجلس از مجمع نمایندگان استان درخواست کرد تا نشستی را با نمایندگان برگزار کند اگر نوبخت و روحانی بخواهند نشستی با نمایندگان استان برگزار کنند ما نیز در این نشست حضور خواهیم یافت و گرنه برگزاری نشست فایده ای برای نمایندگان و مردم این استان ندارد.
-طبق قانون، لایحه بودجه وقتی به مجلس ارائه شود دیگر دولت نمی تواند در این لایحه بودجه دخل و تصرفی کند لذا برگزاری مجدد نشست با نوبخت و روحانی فایده ای نخواهد داشت.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
comment
0
0
comment درویشپور نماینده ایذه س نه مسجدسلیمان استاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار