شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
شوشان: نصرالله دهقانی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از تعداد 115 هزینه واحد مسکن‌مهر تعهد شده در استان، نزدیک به 50 درصد کار تعیین تکلیف شده و 50 درصد باقی‌مانده است كه امیدواریم این 50 درصد باقی‌مانده را در برنامه زمان‌بندی به پایان برسانیم تا این مساله هم بتواند موفقیتی برای دولت یازدهم باشد.

وی افزود: شورای مسکن براساس ماده 17 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تشکیل و این طرح همچون دیگر استان‌ها، در خوزستان نیز آغاز شد.

دهقانی تصریح‌کرد: بالغ بر 300 هزار واحد در سایت اداره‌کل تعاون ثبت‌نام اولیه شدند که از این تعداد پس از پالایش، 120 تا 130 هزار نفر مورد تایید قرار گرفتند.

وی عنوان‌کرد: ما از نظر تعداد و آمار در مسکن‌ مهر جز 5 استان اول کشور هستیم و از نظر تعداد مسکن‌ مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر رتبه دوم در بین استان‌ها با تعداد بالای 80 هزار واحد و از نظر تعداد در شهرهای زیر 25 هزار نفر رتبه 7 و یا هشتم را دارا هستیم.

دهقانی ادامه‌داد: خیلی‌ها تصورشان این است که این پروژه، پروژه‌ای دولتی است اما این پروژه کامل مردمی است و دولت حامی و حمایت‌کننده آن بوده است.

وی بیان‌کرد: در حقیقت خود مردم هستند که در قالب تعاونی یا تفاهم‌نامه کار را انجام می‌دهند؛ در واقع موفقیت یا عدم موفقیت مسکن‌مهر به متقاضیان و این‌که چقدر پای کار هستند، بستگی دارد.

دهقانی گفت: اگر چه در کشور، همراه نبودن زیرساخت‌ها با پیشرفت فیزیکی واحدها یک مشکل بوده است اما در استان خوزستان نه‌تنها عقب نبودیم بلکه در زیرساخت‌ها نیز جلوتر بوده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: این پروژه، پروژه‌ای کاملا فرادستگاهی است و یک دستگاه نمی‌تواند مدعی شود که متولی مسکن‌مهر است. فرمانداری‌ها در رأس تمام هماهنگی‌ها قرار دارند و هر جا فرمانداری‌ها با برنامه و با هدف پای کار بودند، موفق عمل شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار