شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۳

روزنامه روزان در ستون ویژه های خود نوشت : نهاد با ارزش ولی غریب نهاد کتابخانه های استان امروز یک خودی را در راس مدیریت خود می بیند به همین مناسبت جمعی از فرهنگ دوستان و دلسوزان عرصه فرهنگ استان به همت حجت الاسلام عباس بسی خاسته مدیرکل سابق ارشاد اسلامی استان برای عرض تبریک و اعلام حمایت از لفته منصوری به دفتر ایشان سری زدند.

در این جمع صمیمی دوستداران فرهنگ از دغدغه ها و مشکلات پیش روی کتاب و کتاب خوانی و رویدادهای مختلف مرتبط با کتاب در استان را بازگو کردند و احساس اینکه مخاطب آنها کسی است که حرفشان را می فهمد را می شد در چهره گویندگان به وضوح دید. یکی از تفاوت های این انتصاب با اکثر انتصابات مدیریتی استان استفاده از یک مدیر متخصص و آشنا در جایگاه درستش می باشد چیزی که کمتر کسی است که مورد قبولش نباشد و پس از فضیلت پور که انصافا هم توانست در رشد و اعتلای این نهاد موفق باشد امروز برادری از جنس کتاب و فرهنگ این راه را ادامه خواهد داد و امیدواریم بتواند در آینده حرکتی صعودی برای مرتفع نمودن مشکلات این حوزه داشته باشد.

لفته منصوری هم از همه دوستان و همکارانش در عرصه فرهنگی در این جلسه تشکر و سپاس کرد و به خوبی همه گفته ها را از زبان دلسوزان با گوش جان شنید و از همه آنها خواست تا هر زمان که نیاز به نقد و راهنمایی داشته باشد او را همراهی و کمک رسانند. خلق و خویی که امروز در کمتر مدیری دیده می شود و این رویه برای شروع یک کار فرهنگی به شرط تداوم آن منجر به ایجاد انقلابی در فرهنگ گم شده ای همچون کتاب خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار