شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
شوشان: تیم فوتسال کشاورز قزوین در ادامه مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور در خوزستان به میدان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود.
در چارچوب هفته نهم از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال کشاورز قزوین امروز در خوزستان به مصاف برنای این شهر می‌رود.

تیم فوتسال کشاورز قزوین در حالی میهمان برنای خوزستان خواهد بود که در حال حاضر این تیم با کسب 10 امتیاز جایگاه ششم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

بازیکنان تیم کشاورز هفته گذشته در سالن شهید بابایی با وجود برتری نسبی مقابل میهمان خود تیم علیصدر همدان بازی را با نتیجه چهار بر سه به این تیم واگذار کردند تا سه امتیاز ارزشمند را از دست بدهند.

تیم فوتسال کشاورز قزوین در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تا این لحظه از برگزاری این رقابت‌ها سه پیروزی، سه شکست و یک تساوی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

البته حریف امروز تیم کشاورز یعنی برنای خوزستان عملکرد بهتری را نسبت به این تیم در جدول رده‌بندی داشته است، به طوری که این تیم خوزستانی با کسب 14 امتیاز جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات را به خود اختصاص داده است.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شکست‌های تیمش در این فصل، اظهار داشت: هیچ تیمی به لحاظ تاکتیکی موفق به شکست تیم ما نشده است و مسابقاتی که منجر به شکست این تیم شده فقط به خاطر اشتباهات فردی رقم خورده است.

محمود عبداللهی با اشاره به اینکه با ترکیبی جوان راهی مسابقات لیگ دسته اول شده‌ایم ولی با این وجود تا اینجای کار نتایج خوبی را به دست آورده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم، افزود: تیم ما به خاطر مسائل مالی و موضوع اسپانسر دیرهنگام تشکیل شد و به خاطر همین نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

وی اوضاع مالی تیمش نسبت به فصل قبل را بهتر دانست و عنوان کرد: گرچه بازیکن مطرحی که بدون تیم مانده باشد را پیدا نمی‌کنیم ولی امیدوارم توانایی جذب دو، سه بازیکن خوب را در نیم فصل برای تقویت تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین با بیان اینکه تیم ما مدعی صعود به لیگ برتر است ولی برای رسیدن به این هدف کار فوق‌العاده سختی پیش رو داریم، اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در کسب کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار