اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
شوشان: رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز از استقرار ایستگاه علم این شهرستان به منظور ارتقای سطح داشته‌های اعضای کانون خبر داد.
شهناز آتش‌دامن از استقرار ایستگاه علم در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ایستگاه علمی این مرکز با همکاری اعضای نوجوان علیرضا هرمزی‌نژاد و محمدجواد نوری‌زاده با هدف بالا بردن سطح داشته‌های علمی اعضای این مرکز برپا شده است.

وی ادامه داد: اعضای نوجوان با کمک مربی فرهنگی مرکز دو بار در هفته ضمن معرفی یک کتاب علمی، آزمایش‌های علمی ساده‌ای را برای اعضای کودک به اجرا می‌گذارند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز تصریح کرد: در این ایستگاه، چگونگی کاشت انواع گیاهان، فعالیت‌های نجوم، ساخت ماکت منظومه شمسی و ارائه آزمایش‌های مختلف اجرا می‌شود.

آتش‌دامن همچنین عنوان کرد: از دیگر فعالیت‌های این ایستگاه علمی استفاده از لوح فشرده نجوم برای اعضاست که به کمک آن، صور فلکی را در قسمت‌های مختلف آسمان می‌توان مشاهده کرد.

وی در پایان ضمن درخواست از خانواده‌ها برای به عضویت در آوردن فرزندانشان در این کانون اظهار امیدواری کرد با همکاری مدارس و اولیا و سایر مسئولان شهرستان بتوانند بیشترین بهره وری علمی را برای دانش آموزان شهرستان ایجاد کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار