شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
شوشان: تنها درمان بستر شبانه روزی شهرستان هفتکل با کمبود امکانات درمانی و کادر پزشکی مواجه است. به نقل از هفتکل ندا ، با گذشت بیش از سه سال از افتتاح این درمانگاه، هنوز به دلیل نداشتن تجهیزات و کادر پزشکی و درمانی، خواسته های این شهرستان محروم برآورده نشد.

مشکل کمبود پزشک و نبود دارو در تنها درمانگاه شبانه روزی هفتکل باز هم مشهود بود. تعداد زیادی از بیماران مراجعه‌کننده به بخش اورژانس این درمانگاه، با تأخیر بسیار زیادی موفق به دریافت ویزیت تنها پزشک اورژانس بیمارستان شده و عده‌ای نیز به دلیل تأخیر در رسیدگی به وضع بیماران خود مجبور به ترک بیمارستان شدند.

یکی دیگر از مشکلات مهم این درمانگاه از زمان راه اندازی آن تا کنون مشکل کمبود دارو است و این پایگاه خبری در چند ماه اخیر بارها به این موضوع پرداخته است اما از سوی مسئولین، عملی در جهت رفع این مشکل انجام نشد.

طبق گزارشات رسیده و طی تماس برخی شهروندان ، اخبراً یک متخصص قلب و عروق در این مرکز مستقر شد ولی در این بخش فقط دستگاه نوار قلب فعال است که نوار را می توان در مطب های شخصی نیز ویزیت کرد و دیگر بخش های آن در تنگنا می باشند.

همین مسئله باعث می شود تا همیشه شاهد درگیری های فیزیکی و لفظی بین همراهان بیمار با پرسنل و مدیریت این درمانگاه بوجود آید.

به نظر میرسد با سرکار آمدن مدیری مدبر، بتوان بخشی از مشکلات پزشکی و درمانی این شهر را برطرف نمود.
در پایان از مسئولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انتظار میرود در جهت برطرف نمودن و یا کاهش این مشکلات، برای مردم شهرستان اقدامات مثبتی انجام دهند که چه بسا مقام معظم رهبری در همین رابطه فرمودند: کاری کنید که بیماران به جز رنج بیماری درد و رنج دیگری نداشته باشند.

گفتنی است جاده های هفتکل یکی از محورهای پر تردد استان خوزستان می باشد، و این شهرستان از داشتن امکانات درمانی و بهداشتی و بخصوص دارویی محروم و ضعیف است و مردم این شهر از این موضوع رنج می برند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار