شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
جانشين اداره منابع انساني ستاد كل نيروهاي مسلح از احتمال حذف تمام يا بخشي از كسر خدمت‌هاي مربوط به سربازي در سال آينده خبر داد.

به گزارش فردا ، سردار موسي كمالي در نشست خبري پيش از ظهر ديروز يك‌شنبه خود با اشاره به طول مدت خدمت سربازي و امكان تغيير در آن اظهار كرد: در حال حاضر زمان خدمت سربازي 21 ماه است و اين در حالي است كه برابر قانون امكان افزايش مدت سربازي تا 24 ماه نيز وجود دارد.

كمالي با بيان اينكه براي سربازان مناطق عملياتي شش ماه، مناطق محروم پنج ماه و ساير مناطق نيروهاي مسلح سه ماه كسر خدمت لحاظ شده است، افزود: بنابراين با احتساب اين كسر خدمت‌ها طول خدمت سربازي به 18 تا 21 ماه كاهش يافته است.

جانشين اداره منابع انساني ستاد كل نيروهاي مسلح از بررسي براي حذف تمام يا بخشي از كسر خدمت‌ها در سال 93 خبر داد و گفت: در صورت تصويب اين طرح، آن دسته از مشمولان كه تا پايان سال 92 نسبت به تعيين تكليف وضعيت سربازي خود اقدام كرده باشند، مشمول اين قانون نخواهند شد. وي درباره خريد و فروش خدمت سربازي با بيان اينكه اين اقدام به نوعي تبعيض ميان غني و فقير بود، افزود: خريد و فروش خدمت سربازي نداريم؛ چراكه از نظر ما تفاوتي ميان شهروندان وجود ندارد و تمامي افراد ذكور واجد شرايط بايد به خدمت سربازي اعزام شوند و از اين رو به صراحت مي‌گويم كه پرونده خريد و فروش خدمت سربازي بسته شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار