شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹
شوشان: حجت الاسلام سیدمحمد امام امام جمعه شوش در حکمی از سوی مدیر حوزه های علمیه کشور به عنوان عضو جدید شورای حوزه علمیه خوزستان به مدت سه سال منصوب شد.

آیت الله ˈسیدهاشم حسینی بوشهریˈ مدیر حوزه های علمیه کشور در این حکم ابراز امیدواری کرد اعضای شورای حوزه علمیه استان براساس مقررات و شرح وظایف ابلاغی، در جهت اهداف سلف صالح و مصالح عالیه حوزه، نسبت به رشد و گسترش فرهنگ غنی تشیع اقدام نموده و زمینه رضایت حضرت ولی عصر (عج) را فراهم نمایند.

برپایه این گزارش، نظارت بر عملکرد مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان ، بررسی و تصویب پیشنهادات مدیر حوزه علمیه استان در خصوص خط مشی های داخلی، بر اساس ویژگی ها و ضرورت های استانی، در چارچوب مصوبات شورای عالی حوزه، تلاش برای جلب مشارکت ها در امور حوزه های علمیه استان و مراکز حوزوی در چارچوب سیاست های کلان و مصوبات شورای عالی حوزه های علمیه و همچنین سیاست گذاری نحوه و میزان ارتباط حوزه علمیه با نهادهای حکومتی استان از جمله وظایف و ماموریت های اعضای شوراهای استانی حوزه است.

هم اکنون به همت امامان جمعه ، در اکثر شهرهای استان خوزستان حوزه علمیه (خواهران و برادران) با هدف تربیت طلاب و علاقه مندان به علوم دینی تاسیس شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار