شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
شوشان: رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: شهرداری آبادان بر خلاف سایر شهرها، نه تشکیل تیم می‌دهد و نه از باشگاه‌های شهر آبادان حمایت می‌کند.

مظفر شاملی در گفتگو با فارس ضمن ابراز تاسف در خصوص عدم موافقت شهردار آبادان مبنی بر برگزاری مسابقات زیرگروه استان در زمین چمن شهرداری آبادان اظهار کرد: تا قبل از برگزاری این دیدار همه چیز هماهنگ شده بود که به یکباره خبر از عدم موافقت شهردار آبادان به میان آمد.

وی ادامه داد: به ناچار با استان نامه‌نگاری کردیم و این بازی را به زمین بی‌کیفیت و بدون امکانات پنج مهر آبادان انتقال دادیم و در شرایط بسیار بدی این دیدار را برگزار کردیم، در حالیکه هر دو تیم از آبادان بودند و در شان تیم‌های آبادانی نیست که با ایشان اینگونه برخورد شود.

رئیس هیئت فوتبال آبادان تصریح کرد: طبق توافقات قبلی و اعلام صدا و سیمای مرکز آبادان، قرار بود دیدار تیم‌های هماگستر و استقلال آبادان در چارچوب هفته دوم زیر گروه لیگ برتر استان در ورزشگاه شهرداری آبادان برگزار شود.

شاملی تاکید کرد: اغلب شهرداری‌های کشور تیم‌های ورزشی زیادی در لیگ‌های مختلف شرکت داده‌اند و یا از تیم‌های ورزشی شهر خود حمایت می‌کنند جز شهرداری آبادان، این در حالی است که شهردار خود رئیس هیئت ورزش همگانی این شهر نیز محسوب می‌شود.

وی در پایانی خاطرنشان کرد: به هر حال امیدوارم این امکانات در اختیار تیم‌های آبادانی قرار گیرد و آنان بتوانند بازی‌های خود را در شرایط بهتری برگزار کنند و انگیزه‌ای برای ادامه کار در جوانان کشته نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار