شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
شوشان: رييس سازمان تاكسيراني شهرداري اهواز اعلام كرد: افزايش نرخ كرايه تاكسي‌ها در برخي مسيرها از سوي مسافربري‌هاي شخصي صورت مي‌گيرد و سازمان تاكسي‌راني دخالتي در آن ندارد.

 موسي ممبيني در گفت‌وگو با ايسنا ، اظهار كرد: افزايش نرخ كرايه تاكسي در برخي مسيرها، تبديل به معضل و دغدغه‌اي براي شهروندان شده كه با بررسي اين موضوع مشخص شد، اين افزايش كرايه از سوي تاكسي‌هاي سازمان تاكسي‌راني صورت نمي‌گيرد بلكه مسافربرهاي شخصي اقدام به افزايش كرايه كرده‌اند.

 وي ادامه داد: تاكسي‌داران سازمان تاكسي‌راني اهواز به دليل نظارتي كه بر آنها مي‌شود، نرخ مصوب كرايه‌ها را رعايت مي‌كنند، بنابراين سازمان تاكسي‌راني اهواز به منظور رفع اين معضل، نرخ‌نامه جديد را به كميسيون حمل و نقل شوراي شهر اهواز پيشنهاد داده است.

 رييس سازمان تاكسي‌راني شهرداري اهواز گفت: نرخ‌نامه جديد تاكسي‌ها در اين كميسيون در حال بررسي است كه پس از تصويب، در اختيار تاكسي‌داران اهوازي قرار خواهد گرفت.

 ممبيني درباره نرخ سرويس مدارس نيز اظهار كرد: رقم پيشنهادي ما در اين خصوص به كميسيون حمل و نقل ارايه شده است و تا تصويب آن، هيچ‌گونه گمانه‌زني در اين رابطه نبايد صورت بگيرد.

 وي به بازديد اعضاي كميسيون حمل و نقل شوراي شهر اهواز از ايستگاه‌هاي تاكسي و اتحاديه تاكسي‌داران اهواز اشاره كرد و افزود: اين كميسيون بر اساس رسالت ذاتي خود، با بررسي موضوعات مربوط به تاكسي‌داران، نقاط ضعف و قوت را شناسايي و تدابير لازم را در جهت رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت و همچنين رفع معضلات شهروندان در اين حوزه، مي‌انديشند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
comment
1
0
comment وقتی اتوبوسرانی که بخش دولتی است بلیط اتوبوس را از 175 تومان می کنه 200 تومان چه انتظاری دارید کرایه تاکسی گران نشود به طبع آن نرخ بقیه اجناس بازار هم افزایش پیدا می کنه .مردم چه گناهی دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار