شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲

معاون اول رييس‌جمهور گفت: يكي از كارهاي بسيار ارزشمند دولت نهم و دهم به راه‌انداختن نهضت بزرگ مسكن‌مهر بوده است كه در مجموع حدود 4 ميليون و 200 هزار مسكن‌مهر در سراسر كشور ساخته و به خانواده‌هاي فاقد مسكن تحويل داده خواهد شد.

به گزارش ايسنا ، محمدرضا رحيمي در مراسم افتتاح 2200 واحد مسكن مهر شهري و روستايي شهرستان بهبهان كه امروز (10 ارديبهشت‌ماه) در اين شهرستان برگزار شد، اظهاركرد: يك‌ميليون و 600 واحد از كل واحدهاي ساخته‌شده در سراسر كشور در روستاها بوده و به روستايان تحويل داده شده و بقيه در شهرستان‌هاي سراسر كشور ساخته شده است.

وي با بيان اين‌كه اين نهضت بزرگ هرگز تكرار نخواهد شد و كار بسيار بزرگي است، خاطرنشان‌كرد: اين نهضت يك نهضت تاريخي است و در تاريخ جمهوري اسلامي خواهد ماند و اميدواريم به ياري خدا، دولت‌هاي بعدي هم ادامه‌دهنده اين طرح‌ها و پروژه‌ها باشد.

رحيمي تصريح‌كرد: امروز به‌ يُمن اين نهضت بزرگ حدود 6 هزار نفر انبوه‌ساز در سراسر كشور مشغول ساختن ساختمان هستند و اشتغال زيادي در سطح كشور ايجاد شده است و مردم از اين اتفاق خوشحال هستند.

معاون اول رييس‌جمهور در خصوص برنامه‌هاي تثبيت شده دولت در زمينه مسكن‌مهر براي امسال، افزود: حدود 700 پروژه از بين طرح‌هاي كشور با پيشرفت بيش از 60 يا 70 درصد در حال اجرا هستند و تلاش مي‌كنيم تا پايان امسال تكميل و به مردم تحويل داده شوند.

وي از نيكزاده، وزير راه و شهرسازي و تمامي همكارانش براي تلاش‌ها و زحمات زيادي كه در اين سال‌ها در عرصه مسكن انجام داده‌اند تشكر كرد و گفت: نهضت بزرگ مسكن مهر در سراسر جمهوري اسلامي ايران در شهرها و روستاها آثار زيبا و ماندگار خود را به ظهور گذاشته است و ميزبان خانواده‌هاي فاقد مسكن شده است.

رحيمي با بيان اين‌كه ساختن خانه و خانه‌سازي در واقع سفارش دين اسلام است و در انديشه‌هاي مذهبي ما هميشه به ساختن سرپناه و منزل براي خود و خانواده خود تشويق شده‌ايم تا در آرامش خيال سكونت كنيم، خاطرنشان‌كرد:‌ پروژه مسكن مهر به همين خاطر در كشور راه افتاد و همه كساني را كه فاقد مسكن بودند، به لطف خدا و بركت اين دولت خدمتگذار صاحب‌خانه شدند و در همه شهرستان‌ها و روستاها پروژه‌ها يكي پس از ديگري تكميل و به متقاضايان تحويل داده شد.

معاون اول رييس‌جمهور تصريح‌كرد:‌ قاعدتا بايد بيشتر پروژه‌هاي مسكن‌مهر را تا پايان امسال به اتمام برسانيم و جشن پايان ساخت و ساز مسكن مهر را بگيريم و انشاالله پروژه‌هاي ديگر در سال 92 كه پايان عمر دولت خدمتگذار است، تكميل و بهره‌برداري برسد.

وي از فداكاري‌هاي مردم بهبهان در دفاع مقدس تشكر كرد و افزود: اين فداكاري‌ها براي هر ايراني كه با صحنه‌هاي جنگ تحميلي آشناست، روشن است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار