شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
شوشان: معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از اهدای طلاهای بانوان خوزستانی برای بازسازی ایوان طلای حرم حضرت علی (ع) خبر داد.

محمدتقی چهارمحالی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در اهواز اظهار کرد: تعدادی از بانوان خیر خوزستانی طلاهای خود را برای بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امام علی (ع) در نجف اشرف اهدا کردند.

وی افزود: این بانوان از شهرهای گتوند و هندیجان بودند که در یک اقدام معنوی طلاهای خود را برای بازسازی حرم علوی هدیه کردند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خاطرنشان کرد: بانوان گتوندی شش قطعه طلا شامل پنج حلقه انگش‌تر و یک قطعه سکه طلای پارسیان را برای بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امام علی (ع) در نجف اشرف هدیه دادند.

وی تصریح کرد: پنج بانوی خیر با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات گتوند در این کار خیر شرکت کردند و نام خود را در زمره عاشقان حضرت مولا علی (ع) به ثبت رساندند.

چهارمحالی همچنین از شرکت بانوان خیر هندیجانی در بازسازی حرم علوی خبر داد و بیان کرد: این بانوان نیز 44 گرم طلا برای بازسازی ایوان طلای این حرم نورانی هدیه کردند.

وی تاکید کرد: اصل طلاهای اهدایی از سوی مردم خیر پس از ذوب شدن در طلاکاری مجدد خشت‌های ایوان طلای حضرت مولا علی (ع) به کار برده می‌شوند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان بیان کرد: خوزستانی‌های ولایت‌مدار می‌توانند با مراجعه به ستادهای عتبات عالیات در شهرهای مختلف کمک‌های خود را برای بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امام علی (ع) اهدا کنند.

وی در ادامه با تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان به همه ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) گفت: نخستین کارگاه ساخت درب‌های حرم امامین عسکریین (ع) استان خوزستان در اهواز راه‌اندازی ‌شد.

چهارمحالی عنوان کرد: این کارگاه همزمان با 16 آذر سالروز شهادت دانشجویان شهید در سال 1332 در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز کار خود را آغاز کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار