شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۲۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
شوشان: محمودرضا شیرازی چندی پیش در یک همایش استانی خواستار افزایش حقوق ماهانه شهرداران شد اما نگفت که شخصا به عنوان شهردار آبادان ماهانه چقدر حقوق دریافت می کند. فیدوس روز گذشته در تماس با رییس شورای شهر آبادان جویای مبلغ حقوق دریافتی شهردار شد. دکتر فرشید بهشتی پس از پیگیری، رقم حقوق پایه شهردار را 2 میلیون تومان عنوان کرد. اما آیا این مبلغ تنها پولی است که شیرازی دریافت می کند؟

به گزارش فیدوس ، حقوق ماهانه شهرداران غالبا در فصل هزینه های پرسنلی بودجه سالانه شهرداری ها ذکر می شود. در بودجه سال 91 شهرداری آبادان در ماده یک فصل مذکور (نگاه کنید به تصویر)، مبلغ 15 میلیون تومان به عنوان حقوق سالانه شهردار در نظر گرفته شده است. یعنی حقوق پایه شهردار آبادان در سال قبل مبلغ یک میلیون و 250 هزار تومان بوده است. در ماده 2 همین فصل، مزایای شهردار ذکر شده است. مبلغ 18 میلیون تومان بابت مزایای شهردار آبادان در سال 91. یعنی مزایای شیرازی ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان بوده است. به این ترتیب کل حقوق و مزایای شهردار آبادان ماهانه دو میلیون و 750 هزار تومان بوده است.

شیرازی در اواخر سال 91 مبلغ 20 میلیون تومان از شورای شهر پاداش گرفت. بنابراین جمع حقوق ماهانه و پاداش شهردار آبادان در سال 91 ، مبلغ 53 میلیون تومان می شده که در صورت دریافت کامل آن، شیرازی به طور میانگین حدودا ماهانه 4 میلیون و چهارصد هزار تومان درآمد قانونی از محل شهرداری داشته است.

حال اگر آنگونه که رییس شورای شهر آبادان گفته است حقوق پایه سال 92 شهردار 2 میلیون تومان باشد، مزایا را نیز همین مقدار در نظر بگیریم و احتمال یک پاداش بیست میلیونی در پایان سال را نیز طبق روال معمول برای وی در نظر بگیریم در بدبینانه ترین حالت، شیرازی ماهانه 5 میلیون و 600 هزار تومان دریافتی خواهد داشت. البته این در صورتی است که شهردار هیچ درآمد دیگری جز حقوق و مزایا و پاداش آخر سال، در شهرداری نداشته باشد.

*سند

تصویر مربوط به فصل هزینه های پرسنلی بودجه سالانه شهرداری آبادان در سال 91 است. ارقام ذکر شده به هزار ریال است.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
comment
0
4
comment با این همه تنگ نظری دنبال چه هستی؟ شهردار با این همه مسئولیت و فعالیت شبانه روزی چیزی حقوق نمیگیرد. طوری تیتر کردی فکر کردم اختلاص 3000میلیاردی کرده بنده خدا.نه احتمالا به فکر جانشینی شهردارهستی .متاسفم برای این طرز تفکر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
comment
0
2
comment صبح بخير اقاي شيرازي
comment
باب اسفنجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
comment
0
3
comment دوستان حق دارد بیچاره،وقتی مدیر عامل یک سازمان در شهرداری اهواز ماهیانه ۸ میلیون حقوق میگیرد(اسناد موجود است)خب خودتون بگید شهردار یه شهر با آن همه مسولیت وسختی شغل حقش بیشتر از این نیست.
باب اسفنجی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
comment
1
2
comment پیشنهاد می کنم وضع حقوق کارکنان شرکت نفت را رسانه ای بکنید.
من شخصی را می شناسم که فوق دیپلم و دارای سابقه حدود 20 سال می باشد و دریافتی 5500000 تومان در ماه دارد .
لطفاً بررسی و اطلاع رسانی کنید.
comment
حبيب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
comment
0
0
comment شما خيلي از ارقام را محاسبه نكرديد و از چشم شما پنهان است
شهردار در تمام سازمان هاي شهرداري بعنوان رييس سازمان است
و در همه سازمانها. ٦ ماه يكبار مجمع بر گزار ميشود و هر ٦ ماه
پاداش جداگا نه اي تعلق ميگيرد مانند سازمان خدمات موتوري- پسماند
فضاى سبز- عمران- تاكسي راني- اتوبوسراني- ميادين- زيبا سازى
كشتارگاه-بهشت اباد -وچند سازمان ديگر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
comment
0
1
comment متاسفانه اکثر رسانه ها و دیگران زورشان فقط و فقط به شهرداری و پرسنلش می رسد. اگه جرات دارن برن توی دیگر سازمانها و ارگانهای دیگه تحقیق و تفحص کنند. و بدونید که آفای شیرازی مرد کار هستش و حقشه که بیشتر از اینا بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار