شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
شوشان: مدیر پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی (رحمةالله علیه) اهواز، از انتشار ماهنامه تخصصی با عنوان «مدرس» از سوی معاونت پژوهش این مدرسه علمیه خبر داد و افزود: این ماهنامه به صورت الکترونیکی با موضوع علوم انسانی اسلامی منتشر می شود.

 حجت الاسلام ورناصری، مدیر پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی(رحمةالله علیه) اهواز، در گفت‎وگو با رسا ، از انتشار ماهنامه تخصصی با عنوان «مدرس» از سوی معاونت پژوهش این مدرسه علمیه خبر داد و افزود: این ماهنامه به صورت الکترونیکی با موضوع علوم انسانی اسلامی منتشر می شود.

 
وی با دعوت از پژوهشگران مدرسه علمیه امام خمینی (رحمةالله علیه) جهت مشارکت در چاپ این نشریه اظهار داشت: در این نشریه افزون بر بهره گیری از هیأت تحریریه، از مقالات طلاب این مدرسه نیز استفاده خواهد شد.
 
حجت الاسلام ورناصری به موضوعات این نشریه اشاره و تصریح کرد: در این نشریه مطالبی پیرامون حکومت اسلامی، فقه سیاسی، تربیت اسلامی، فقه اسلامی، اصول فقه، فلسفه و منطق، مهدویت، اخلاق، اقتصاد، کلام و ولایت به چاپ خواهد رسید.

 وی به اهداف انتشار این نشریه اشاره و خاطر نشان کرد: تبیین اندیشه علمی اسلام، ایجاد گرایش در میان مخاطبان به اندیشه اسلامی، افزایش توان علمی طلاب در برابر شبهات و ایجاد بستر مناسب برای نشر دستاوردهای علمی حوزه علمیه امام خمینی(رحمةالله علیه) اهواز و طلاب آن از این اهداف است.

 حجت الاسلام ورناصری با اشاره به اهمیت نشر الکترونیک در برهه کنونی اظهار داشت: ورود رایانه به منازل عموم مردم و اشتیاق جوانان به سمت فضای مجازی سبب ایجاد تغییراتی در عرصه های تبلیغی و ارتباطی شده است.

 مدیر پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی(رحمةالله علیه)، فضای رسانه ای و مجازی را رقیب جدی فضای مکتوب دانست و گفت: این دستاورد به همراه جذابیت های تصویری و شنیداری سبب گردید تا مورد توجه بسیاری از صاحبان اندیشه و فعالان رسانه قرار گیرد.

 
وی با اشاره به صرف هزینه های بسیار در زمینه رسانه مجازی خاطر نشان کرد: انتشارات الکترونیک از محصولات تحول جهانی در عرصه مجازی است، مسأله ای که به سبب گسترش نفوذ رایانه در منازل و اتصال به شبکه جهانی اینترنت در حال رشد و ترقی است.

 حجت الاسلام ورناصری با بیان این که پیش بینی می شود، در 10 سال آینده نشر الکترونیک جایگزین نشر مکتوب شود، اظهار داشت: نشر الکترونیک به دلیل راحتی در تهیه و توزیع و ارزانی و حجم گسترده ذخیره سازی اطلاعات به صرفه ترین راه انتشار اندیشه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار