شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
شوشان: رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان از برگزاری ویژه برنامه جشنواره غذا با عنوان یلدای همدلی در کتابخانه مرکزی استان خوزستان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، منصور کوهی رستمی گفت: کتابخانه مرکزی استان به منظور آشنایی اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه با مفاهیم مذهبی و ملی و همچنین تقویت روحیه نوع دوستی در بین کودکان و نوجوانان ویژه برنامه را در روز پنجشنبه مورخه 28آذر 1392 ساعت 10:30 صبح به منظور کمک به بیماران سرطانی برگزارمی نماید. کلیه عواید حاصل از این برنامه در اختیار موسسه حمایت از کودکان سرطانی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این برنامه با تلاوت قرآن، انتخاب آیاتی پیرامون مفهوم انفاق توسط یکی از اعضاء بخش کودک و نوجوان آغاز می­گردد. اجرای دعا و شکرگزاری دسته جمعی با عنوان "شکرانه سلامت" توسط اعضا کودک و نوجوان، اجرای اشعاری با مضمون "کمک به افراد نیازمند"  و "یلدا" توسط اعضا در فواصل برنامه، اهدای چند جلد کتاب به اعضایی که مشارکت مستقیم و فعالانه در برپایی جشنواره دارند، دعوت از چند تن از کودکان و نوجوانان عضو موسسات خیریه جهت حضور در برنامه، وفروش سمبلیک انار شب یلدا، آش و ... جزو برنامه های اجرایی این مراسم خواهد بود.

رستمی گفت: این برنامه با مشارکت مستقیم اعضای بخش کودک و نوجوان جهت فعالیت در امور خیریه به منظور تقویت روحیه خیرخواهی و نوعدوستی در آنان برگزار می­ شود. همچنین جهت هر چه باشکوه تر نمودن مراسم و با توجه به ایام اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین مداح نوجوان، محفل را با ذکر مرثیه و نوحه خوانی اهل بیت علیهم السلام نورانی خواهد ساخت.
رئیس کتابخانه مرکزی استان در ادامه گفت: حضور در این مراسم برای عموم کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها آزاد می باشد و ما از عموم مردم برای شرکت در این مراسم و کمک به کودکان سرطانی دعوت می کنیم که با حضور خود و کمک به این مراسم قدمی را برای این کودکان بردارند.

وی در پایان تاکید کرد: در آمد حاصل از جشنواره غذا به همراه هدایایی از قبیل کتاب و بازی فکری هفته بعد از مراسم با حضور کتابداران کتابخانه مرکزی در جمع کودکان سرطانی اهدا خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار